וואטס אפ

מה לא לשכוח לעשות כאשר מתכננים חתונה?

תכנון חתונה זה לא דבר פשוט, יש המון פרטים חשובים שצריך לזכור ולתכנן, יש המון בעלי מקצוע שצריך להיפגש איתם.

סגירת אולם אירועים ובחירת קייטרינג

הדבר הראשון שכדאי לכם לעשות בעת תכנון החתונה הוא תחילה לסגור אולם אירועים. עונת החתונות ידועה כעונה עמוסה מאוד והתאריכים באולמות האירועים נתפסים מאוד מהר. לכן תכנון חתונה מוצלח מתחיל כמובן בסגירת אולם אירועים. לאחר שתסגרו את את החלק הזה, יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את שאר הדברים. דבר נוסף שחשוב לבחור הוא קייטרינג איכותי. אתם רוצים שהאוכל בחתונה שלכם יהיה לא פחות ממעולה. לעיתים אולם האירועים מציע את המטבח שלו ולעיתים תצטרכו קייטרינג חיצוני.

 

 

בחירה של שמלת כלה, טבעות נישואין וטבעות אירוסין זהב צהוב

הפריט הראשון שבוחרים בדרך לחתונה הוא כמובן טבעות. זה מתחיל בבחירת טבעות אירוסין זהב צהוב, זהב לבן או אדום וממשיך לבחירת טבעות נישואין, שמלת כלה, חליפת חתן, תכשיטים מתאימים וזר. לבחור טבעות אירוסין זהב צהוב זו בחירה לא קלה. החתן המיועד קונה את טבעת האירוסין לבחירת ליבו בהפתעה ועליו לקלוע לטעמה. כאשר מבחר העיצובים הוא כל כך גדול, הבחירה היא לא קלה ומומלץ להתמקד בסגנון התכשיטים שהכלה אוהבת. ניתן להתייעץ עם חברה טובה שלה או אחות, אפשר לשים לב אילו תכשיטים היא עונדת בדרך כלל ואם היא יודעת שהולכת להיות הצעת נישואין, אז אפשר גם לשאול מה היא אוהבת.

 

לבחור צלם

אם אתם רוצים שיהיו לכם זכרונות יפים מהחתונה, כדאי לכם לבחור בצלם שאתם מתחברים אליו ולתמונות שלו. הצלמים הם אלו שילוו אתכם ביום החשוב בחייכם, הם יצלמו אתכם ברגעים אינטימיים, שמחים ומרגשים, לכן חשוב שתרגישו בנוח איתם. כמו כן, צלם שאתם אוהבים את סגנון הצילום שלו, סביר להניח שתאהבו את רוב התמונות שיצלם באירוע שלכם. אל תקלו ראש בנושא זה, אלו תמונות שישארו לכם למזכרת. 

 

לבחור דיג'י

מי שיעשה שמח ברחבת הריקודים בחתונה שלכם, הוא ללא ספק הדיג'י. כדי לבחור דיג'י טוב צריך תחילה לשבת איתו לפגישה, לומר אילו סגנונות מוסיקה אתם אוהבים וגם לראות אותו בפעולה. בקשו להגיע לאירוע בו הוא מתקלט ובידקו שהסגנון שלו מתאים לכם. דיג'י הוא ללא ספק אחד מבעלי המקצוע החשובים בחתונה. וודאו שמדובר בדיג'י שמתחשב בבקשות שלכם. 

 

לסיכום, תכנון חתונה מתחיל כמובן בבחירת האולם והקייטרינג, לאחר מכן התמקדו בבחירת הביגוד, הצלם והדיג'י. לאחר שבחרתם את כל אלו, אתם יכולים להיות רגועים ולתכנן את שאר הדברים בנחת ובלי להיות לחוצים שהאולם נתפס או הדיג'י והצלם שממש רציתם.