וואטס אפ

איך יודעים אם בחרת את האולם הנכון לברית/בריתה?

בכל תכנון של אירוע משפחתי כלשהו – יום הולדת, בר/בת מצווה, נישואין – יש לכם מספיק זמן לתכנן את המסיבה מראש. לא כך פני הדברים כשמדובר בתכנון מסיבת ברית או בריתה לתינוק או לתינוקת החדשה שנולדו במזל טוב.

בכל תכנון של אירוע משפחתי כלשהו – יום הולדת, בר/בת מצווה, נישואין – יש לכם מספיק זמן לתכנן את המסיבה מראש. לא כך פני הדברים כשמדובר בתכנון מסיבת ברית או בריתה לתינוק או לתינוקת החדשה שנולדו במזל טוב. מן הסתם, רוב ההורים לא נוהגים לתכנן ברית או בריתה מראש, עד שיהיו בטוחים שהכול בסדר, שהתינוק לא נולד עם צהבת או עם בעיות רפואיות אחרות שמאלצות לדחות את הברית עד שהבייבי יבריא.

 

אגב, עריכת ברית או בריתה היא הזדמנות נהדרת לא רק לשתף את בני המשפחה והחברים בשמחה המשפחתית שלכם, אלא גם להציע לאורחים שלכם להזמין עבורכם מתנה בחנות מקוונת המתמקדת במתנות לתינוקות ולאימהות לאחר לידה. למשל, קופסא ליולדת שבתוכה הפתעות נחמדות (חיתול בד ענק, אוברול מדליק, גרבי כותנה מעוצבות, סדין רך ונעים או סינר בנדנה מעוצב). למעשה, תוכלו לכוון את האורחים לפריטים שישמחו או יעזרו לכם לטפל בתינוק.

 

 

המיקום חשוב

רוצים לדעת כיצד לבחור את האולם המושלם לאירוע שלכם? 

 

המיקום הוא אחד האלמנטים שיגדירו את האווירה של האירוע שלכם, ולכן חשוב לבחור נכון. לפני שתבחנו את השטח, ולפני שתוודאו שהאולם אכן מסוגל להרים אירוע ״מהיום למחר״ כמקובל באירועי ברית מילה, בדקו שאתם יודעים בדיוק מהן הציפיות והדרישות שלכם מהאולם שיארח את הברית/בריתה שלכם. לדוגמה:

 

האם אתם מעדיפים אולם שמוכן לעצב עבורכם אווירה מיוחדת?

בחרו באולם שמציע גמישות מבחינת העיצוב והקונספט שייצרו אווירה שמתאימה למאפייני המשפחה והחברים שלכם. אולם אירועים, שיעשה הכול כדי שתהיו מרוצים ושבעים, תרתי משמע.

האם אתם מעדיפים אולם יוצא דופן ומיוחד?

בחרו באולם שממשיך להתעדכן באופן קבוע, צועד בראש המחנה מבחינת שילובם של חידושים ואפשרויות טרנדיות עכשוויות, שמאפשרים לכם לערוך אירוע ברית מילה מיוחד במינו.

האם אתם זקוקים לאולם שיכול להעמיד אירוע בתוך זמן קצר מאוד?

כפי שכבר הוזכר למעלה, זה אחד האילוצים הראשונים שיהיה עליכם לבחון. אולם שזקוק להזמנה של חודשים מראש כדי להפיק את האירוע שלכם, מטבע הדברים לא יוכל להתאים לעריכת אירוע ברית מילה. 

בחרו באולם שיש לו ניסיון ומוניטין מבחינת היכולת להרים אירוע בהתראת זמן קצרה מאוד. אולם שכזה יוכל להבטיח לכם אירוע מושלם, למרות הזמן הקצר שעומד לרשות הצוות המקומי כדי להשתלט על כל הפרטים הארגוניים הנדרשים.

 

נושא האירוע חשוב

לאחר שבחרתם את המקום, התאריך והשעה לקיום הברית או הבריתה, בחרו בנושא שמתאים לעיצוב אולם האירועים במרכז שבחרתם. הנושא לא אמור להתאים אחד לאחד לאדריכלות ולעיצוב של המקום, אבל כדאי שהעיצוב שלכם יהיה הגיוני מבחינת החלל הנתון. 

 

ארגון ברית או בריתה הממוקדים בנושא ספציפי, אינו הכרחי אבל הוא יכול להוסיף תחושה חגיגית יותר לאירוע. דמיון, המצאה ומחשבה נוספת, יכולים להפוך את האירוע שלכם למסיבה נהדרת. 

 

תוכלו להתייעץ עם המעצבת של האולם ולבחור בקישוטים בסגנון שייצג באופן הטוב ביותר את הנושא שבחרתם: למשל, ברית מילה באווירה אלגנטית או בריתה באווירה של שדה פרחים צבעוני.

 

התפריט באירוע חשוב

האם אתם מעדיפים אולם שיציע לכם גם קייטרינג מעולה? 

 

אם כך, בחרו באולם שמציע תפריט ברמה של מסעדת שף. ארוחת גורמה תגרום לאורחים שהגיעו לברית או לבריתה להרגיש שהם מבלים במסעדה מפוארת. 

 

תפריט המציע קולינריה איכותית ברמת גורמה, עם אפשרויות להתאים את המנות לטעם או לדרישות המזון המאפיינים את האורחים שלכם, יתרום לאורחים מרוצים, שמחים ובעיקר מפרגנים. אורחים שלא ישכחו את האירוע המיוחד שלכם ואפילו יזכירו אותו לתינוק, כשיגדל.

 

כשאתם בוחרים באולם שמציע גם קולינריה איכותית, תיהנו מתפריט מעולה, כאשר שף מקצועי עוזר לכם לבנות תפריט מיוחד לאירוע שלכם. תפריט שעומד בסטנדרטים גבוהים, משתמש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, ובעל יכולת להציע מנות טרנדיות וחדשניות, מהפופולריות ביותר במרכזים הקולינריים העולמיים. 

 

המשמעות של תפריט שמתאים לאורחים שלכם, היא שכל אחד יצא שבע ומרוצה. שכל אורח יטעם שוב ושוב מכול מנה, ושהאוכל ייגע לא רק בחיך ובלשון, אלא גם בנשמה. כיצד? על ידי מנות שמיוצרות:

בנגיעות יצירתיות ומתוחכמות

בנגיעות מרומזות שיכול ליצור רק מטבח שף מיומן ומנוסה

בנגיעות שיבלבלו את האורחים שיטעמו מהמנה הישראלית הכה מוכרת ולא יבינו כיצד התקבל השדרוג הזה, שמטריף להם את בלוטות הטעם.