וואטס אפ

טרנד חדש: שלטים לחתונה

שלטי חתונה הם אולי הדבר הראשון שעולה בראשכם כשאתם מדמיינים את פרטי יום החתונה שלכם, וזו ההזדמנות להזרים לאירוע שלכם קצת כיף ואישיות, כי זה תמיד הדבר הראשון שימשוך את תשומת לב האורחים.

שלטי חתונה הם אולי הדבר הראשון שעולה בראשכם כשאתם מדמיינים את פרטי יום החתונה שלכם, וזו ההזדמנות להזרים לאירוע שלכם קצת כיף ואישיות, כי זה תמיד הדבר הראשון שימשוך את תשומת לב האורחים. 

 

החל משלט באזור קבלת הפנים שמודפס בכתב יד, וכלה בציטוטים של הקדשה בהתאמה אישית – אין כמו הטרנד החדש של שלטים לחתונה כדי להוסיף קצת מגע אישי ליום הגדול.

 

אולם החתונות שלכם כבר הוזמן. אולי גם בחרתם באולם אורבני יחיד ומיוחד, במבנה אדריכלי מלא אופי ויופי, שכולל גם אולם וגם גינה פראית ומושכת את הלב, אולם שמציע סקייליין מלהיב, ריהוט אלטרנטיבי, שירות אישי ומטבח איכותי ומשובח, מה חסר עוד? שילוט לחתונה – שלטים מוארים, למשל, שלטים שמעוצבים בנימה אישית שיכריזו: זו החתונה הייחודית שלנו!

 

 

טרנדים עכשוויים

מגמות עיצוב החתונה של 2020 עוסקות באינדיבידואליות ובהנאה. כאשר הזוגות ממשיכים לקבוע לעצמם את החוקים ומתרחקים מנושאים מובהקים שאפיינו את מסיבות החתונה עד כה, גם הטרנדים החדשניים בתחום עיצוב החתונה פוסעים בעקבותיהם.

 

הטרנדים הנחשקים ביותר לעיצוב חתונות לשנת 2020 כוללים לא רק רעיונות לשילוט אלא גם: ערכת צבעים, תפאורה מושכת תשומת לב ועוד – בקיצור, כל מה שתוכלו להשתמש בו כדי להתאים את החזון הייחודי שלכם אישית, בכול דרך שנראית לכם הגיונית. 

 

הנה כמה מהטרנדים החביבים העכשוויים:

 

1. שלטים עם משפטים קליטים

בזמן האחרון זה נראה כאילו בכול חתונה שמגיעים אליה, יש איזה שלט שובב וחמוד שמתבטא פה ושם בעיצוב, בין אם זה משפט שמודפס על מפיות הקוקטייל, אמירה שמופיעה על ההזמנה או שלט בחיתוך לייזר על קיר בולט בשטח החתונה.

 

טרנד חביב זה לא רק ממשיך לפרוח אלא הוא טריק שמאפשר לביטוי האישי שלכם להיות קליט מאוד ועם זאת לא קיטשי. כל מה שצריך זה לבחור אמירה – שורה משיר או ציטוט שיש לו משמעות אישית לבני הזוג. לדוגמה: 

 

משפט על שלט בחתונה שבה החתן הוא שף – "היי נראה טוב, מה בישלת?״

שלט אחר שמצהיר על אהבת בני הזוג: ״בכול לבי ולכול חיי״

שלט שמסביר לאורחים היכן לשבת: ״נא לבחור שולחן, לא חשוב איזה, שני הצדדים אוהבים אותך, גם החתן וגם הכלה״. 

שלט שלקוח מתוך מגילת רות: ״כִּי אֶל-אֲשֶׁר תֵּלְכִי אֵלֵךְ, וּבַאֲשֶׁר תָּלִינִי אָלִין״

או שלט הכוונה חמוד: ״המשיכו ללכת, אתם כמעט שם״

לבחירתכם מגוון גדול של סוגי שלטים עשויים ממגוון חומרי גלם, שיוכלו להתאים לסגנון העיצובי של החתונה שלכם, כגון:

 

שלטי ניאון

שלטי זכוכית

שלטים מוארים

שלטי הכוונה

שלטי תלת מימד

2. ערכת צבעים חמים

אם אתם ממש לא רוצים לעצב את החתונה שלכם בגווני פסטל, זו בהחלט השנה שלכם, כי הצבעים הנועזים חוזרים. ליתר דיוק, הגוונים החמים (חשבו על צהוב זהבהב, חום בגוון סוכריית טופי או גוון טרקוטה) יהיו בחזית ערכות הצבע בחתונות של שנת 2020. 

 

אתם צודקים כשאתם מדמיינים לעצמכם גוונים בהשראת השמש, אלה שהיו פופולריים בחתונות של שנות השבעים של המאה הקודמת. בחרו בחתונת רטרו שכזו והתגלגלו איתה. הגוונים הללו יכולים כמובן להשפיע גם על עיצוב שלטי החתונה שלכם, ולאפשר לכם ליצור ערכה צבעונית אחידה.

 

בנוסף, גוונים כמו ירוק דשא, גווני רטאן (כגווני סיבי הדקל המשמשים לקליעת רהיטים), מתכתי או פרצי שמש – כל אלה הם דרכים מסוגננות להגביר את ערכת הצבעים החמה שתגדיר את עיצוב החתונה שלכם.

 

3. טפטים על הקיר

דרך נוספת לעורר את תפאורת החתונה שלכם היא להיעזר בטפטים ליצירת קיר מודגש. מה שהכי כייף בטרנד הזה הוא שהוא מאוד תכליתי, כי אתם יכולים למצוא טפטים כמעט בכול צבע, דפוס או דוגמה שאפשר להעלות על הדעת, ולמעשה גם קל ליצור אותו מחדש, במיוחד אם אתם משתמשים בטפט קל להדבקה ולהסרה. 

 

יש זוגות שבחרו להשתמש בטרנד הזה לקישוט החתונה שלהם בשנת 2020 בכמה אופנים:

 

כרקע לחופת הכלולות

כרקע לתצוגת כרטיסי ההושבה של האורחים

כרקע לשולחן עליו מוגשים דברי המתוקה

כרקע לבר המשקאות 

או כרקע לכול אזור אחר העולה על דעתכם.