וואטס אפ

בחירת תכשיטים לכלה

את מתכננת לערוך חתונה תל אביבית, במתחם אירועים אורבני, יפהפה, המציע להפיק עבורך ועבור אהובך את חתונת החלומות שלכם.

את מתכננת לערוך חתונה תל אביבית, במתחם אירועים אורבני, יפהפה, המציע להפיק עבורך ועבור אהובך את חתונת החלומות שלכם. עד כאן הכל טוב ויפה. אבל האם גם הלוק שלכם, כחתן וכלה, יתאימו לאווירה ולווייב היוקרתי הזה? והאם התכשיטים שלך יותאמו לא רק לשמלת הכלולות אלא גם לאווירה שמקרין מתחם האירוע התל אביבי, המודרני בו בחרת?

 

אז לפני שאת מנסה להבין איזה תכשיט יוסיף ללוק של השמלה שלך, כדאי שתתני את הדעת אם את מעדיפה לענוד תכשיטים ייחודיים אשר עוצבו בעבודת יד על ידי מעצבת תכשיטים.

 

קחי בחשבון כי שרשרת זהב או טבעת יהלום שנוצרים בעבודת יד אישית, מיוצרים בסדרות קטנות בלבד, כאשר כל תכשיט שכזה מורכב מחומרים היוקרתיים ביותר כמו זהב, יהלומים ואבנים יקרות אחרות. המשמעות היא שאם רכשת טבעת יהלומים בעבודת יד, סביר להניח שלא תפגשי מישהי עם טבעת דומה לשלך.

 

להתאים לסגנון שמלת הכלולות שלך

דבר ראשון עלייך לבחור את שמלת הכלולות שלך, ורק אחר כך להתאים לה את התכשיטים שישלימו את המראה שלך. האם השמלה שלך תהיה מסורתית, מודרנית, פשוטה וזורמת, רומנטית או כפרית משהו?

 

חשוב שהשמלה תותאם גם לאופי האולם בו תיערך החתונה. ברור ששמלת כלה לחתונה בסגנון של חתונת חוף משוחררת, לאו דווקא תתאים לאולם אירועים או לגן אירועים במרכז העיר המשרים תחושה של אלגנטיות, קלסית ומהודרת.

 

התכשיטים אמורים לשקף את המראה ואת התחושה שאת מבקשת ליצור כשתעמדי מתחת לחופה. לדוגמה, אם שמלת הכלולות שלך היא בסגנון מודרני, נסי לבחור באביזרים עם אמירה מודרנית. ואם השמלה היא פשוטה, נראה שתוכלי להיות יותר משוחררת בבחירת התכשיטים שלך ולשקול למשל, שרשרת מדהימה עם עגילים קטנים.

 

התאימי לנצנצים המשובצים בשמלת הכלה, את הנצנצים שיופיעו באביזרי הכלה.

  • השתמשי בקריסטלים אם השמלה משובצת בגבישי קריסטל זעירים.
  • השתמשי באבני חן אם השמלה מקושטת באבני חן.
  • השתמשי בפנינים, אם אלה שזורים גם בשמלת הכלה.

את המראה שלך ככלה השלימי בעזרת נזר לשיער.

  • נזר לשיער בצבע זהב משובץ בפניני שנהב, מבליטים את הנזר בשיערך ומחמיאים מאוד לשמלת כלה בגוון שנהב או קרם.
  • ואילו נזר לשיער בצבע כסף משובץ ביהלומים מלאכותיים ובפנינים לבנות, מחמיא מאוד לשמלת כלה לבנה.

זכרי, כלל הזהב החשוב ביותר בעת בחירת תכשיטים לכלה הוא לא להגזים. אם השמלה שלך מלאה בקישוטים, נסי לבחור בתכשיטים פשוטים. במקרה זה, עגיל וצמיד יכולים להספיק.

 

להתחשב בחיתוך הצוואר של השמלה שלך

קו הצוואר של השמלה הוא דבר נוסף שעלייך לקחת בחשבון. שמלות סטרפלס הן מאוד פופולריות היום. יחד עם זאת הן חושפות יותר מטפחיים. מחרוזת מדהימה או שרשרת מיוחדת עם תליון בצורת טיפה, יכולות להשלים את המראה שלך מבלי לגרוע מהשמלה, ומלא את המחשוף הפתוח, כך שלא תיראי חשופה מדי.

 

מומלץ גם לנסות לשקף את צורת קו הצוואר בעזרת שרשרת מתאימה. כלומר, קו צוואר בצורת V ייראה נהדר עם שרשרת המסתיימת בתליון בצורת טיפה.

 

לשמלה עם קו צוואר גבוה יותר, מומלץ לבחור בעדי לצוואר צמוד יותר, או לענוד עגילי נברשת בולטים.

 

לבחור הינומה

כשאת בוחרת הינומה עלייך להחליט אם למקם אותה גבוה בקצה הקודקוד או בחלק התחתון, העורפי יותר של הראש.

  • אם את בוחרת בהינומה גבוהה, מן הסתם תצטרכי להניח מקדימה נזר אשר יעניק להינומה מראה מושלם.
  • מיקום ההינומה במקום נמוך יותר מאחורי הראש, ייראה נהדר עם נזר יהלומים בצורת מסרק קטן, או עם סיכה פרחונית שתוצמד מאחורי ההינומה.

סגנון התסרוקת

אם שיערך ארוך, יש לך אפשרויות רבות לשלב נזר בתסרוקת. זכרי שאם את בוחרת בהינומה שמתחברת למעלה, אל קצה הקודקוד, עדיף לשלב נזר רחב כדי לאזן את המראה.

 

אם שיערך קצר את יכולה לבחור בנזר קל ועדין יותר, שלא יהיה קשה להצמידו היטב למקום. כלה עם שיער קצר יותר, נראית הכי טוב עם נזר בצורת מסרק קטן.

 

את צריכה להתחשב גם בגוון השיער שלך. אביזרי שיער עם יהלומים או קריסטלים, בולטים יותר בשיער כהה. לשיער בהיר עדיף לבחור באביזר איתן יותר.

 

אבל הדבר החשוב ביותר, הוא שתרגישי נוח ביום החתונה שלך. לכן, בחרי בתכשיט, בהינומה או בנזר שיאפשרו לך להרגיש שזו את. אל תתייאשי אם לא תוכלי למצוא בדיוק את התכשיט שאת רוצה, תמיד תוכלי לשרטט סקיצה, ולבקש מצורף להכין לך תכשיט מעוצב אישית.