וואטס אפ

חתונה בשטח – לעשות את זה בצורה נכונה

לעשות את זה בצורה נכונה

בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות בוחרים לצאת מתוך הקונספט של חתונות רגילות, חתונות באולם כפי שהכרנו בעבר, והם מעדיפים לערוך חתונות באזורים פתוחים, מתחת לכיפת השמיים, במקומות בהם יש נוף טבעי שמשתלב עם האירוע ועם העיצוב שלו.

 

בניגוד למה שאנשים רבים נוטים לחשוב, הרי שעריכת חתונה במקום פתוח לא מחייבת בהכרח לצאת מהעיר. אנחנו יכולים למצוא לא מעט יישובים, כולל תל אביב, בהם יש גני אירועים פתוחים מתחת לכיפת השמיים בהם ניתן לערוך חתונות ואירועים נוספים, כאשר בחורף, אפשר לערוך את האירוע באותו מקום רק באזור מקורה וסגור, בין אם זה באולם ששייך לגן ובין אם זה באותו גן שעובר שינוי והתאמה לתנאים חורפיים.

 

ישנם יתרונות רבים בכל שהאירוע נערך בגן אירועים, במקום פתוח בתוך העיר ולא מחוצה לה, מסיבות שונות. הן עבור האורחים שלנו והן עבורנו, הן בכל מה שקשור להפקה של האירוע והן מהיבטים אחרים. אך כמובן שזה משמעותי בתנאי שבוחרים מקום אידיאלי לערוך בו חתונה בשטח, שכן לא מקום בהכרח מתאים לכך.

 

לפני שנסביר כיצד בוחרים מקום לערוך בו חתונה בשטח בצורה נכונה, נסביר בקצרה את היתרונות של עריכת אירוע בעיר ולא דווקא באזור אחר, כפי שלא מעט זוגות בוחרים לעשות, לעיתים מתוך מחשבה שאי אפשר למצוא גני אירועים ומקומות פתוחים באזורים מיושבים, בערים גדולות.

 

היתרונות של גן אירועים בעיר

היתרון הבולט הוא כמובן תחבורה ונגישות. בעוד שמאוד קשה להגיע אל גני אירועים מרוחקים ולא פעם צריך לארגן הסעות לאורחים, הרי שבתוך העיר זה הרבה יותר קל. זה גם הרבה יותר נוח לזוג ולהורים שלהם להגיע אל המקום בימים שלפני האירוע, בשביל לארגן אותו.

 

יתרון אחר בולט הוא, הרבה פעמים יותר קל למצוא ספקים ובעלי מקצוע שונים בעיר, מאשר במקרים שיש צורך לחפש עבור גני אירועים מחוץ לעיר. זה הרבה יותר פשוט. לכן גם תהליך ההפקה הרבה יותר נוח וסימפטי.

 

יתרון אחרון שנציג בהקשר זה, למרות שגני אירועים בתוך העיר לכאורה מתמודדים עם נופים פחות "טבעיים" מאשר גן אירועים מחוץ לעיר, עדיין אנחנו יכולים למצוא דברים שלא מוכרים לנו ממקומות אחרים, עיצובים מיוחדים ומעניינים.

 

כיצד בוחרים את המקום הנכון עבורנו?

אם אנחנו רוצים לארגן חתונה בשטח, אזי שאנחנו צריכים לקחת בחשבון מה יתאים לאירוע שלנו, הן מבחינת תכנון, הן מבחינת קונספט האירוע, כמות אורחים וכן אופי האירוע. כל אחד מהדברים הנ"ל מושפע כמובן מסוג המקום ומן הסתם אנחנו צריכים לקחת את זה במערכת השיקולים שלנו.

 

חשוב לציין, אם אנחנו רוצים לערוך חתונה במקום כזה או אחר, מוטב לבחור מקום מוקדם ככל שניתן וכמובן לקבוע תאריך חתונה שמתאים לאירוע בשטח פתוח.  

 

חתונה בשטח – מוזמנים להיכנס ולקרוא על חתונות בשטח וגני אירועים. ניתן ליצור איתנו קשר והצוות שלנו ישמח לענות על כל שאלה. אנחנו כאן לרשותכם, אל תהססו לפנות אלינו.