וואטס אפ

כמה זמן לפני החתונה אתם צריכים להגיע?

זה לא שתשכחו חס וחלילה להגיע למתחם האירועים בו אתם מתחתנים ביום החתונה שלכם, אלא המון פעמים זוגות לא עומדים בזמנים מגיעים באיחור לאירוע של עצמם.

 

מה שיאפשר לכם לעמוד בזמנים הוא לתאם עם נותני השירות השונים – החל ממאפרת, דרך מעצב השיער ועד מעצבת השמלה בשעות בוקר מוקדמות. האידיאל? לסיים את כל ההכנות לקראת השעה 15.00. גם אתם רוצים לדעת כמה זמן לפני האירוע אתם אמורים להתייצב? המדריך המלא, לפניכם:

 

זכרו: יום עמוס מאוד לפניכם

גם אם אתם אנשים עומדים בזמנים וגם אם אתם ידועים בכך שאתם מאחרים כרוניים, כדאי שגם אתם תזכרו כי צפוי לכם יום מאוד עמוס. בעוד האורחים שלכם נחים לאורך כל היום ומגיעים לחגוג אתכם בערב, אתם עתידים להתחיל את הבוקר שלכם בשעה מוקדמת מאד. לכלה צפויות הכנות בדמות עיצוב שיער, איפור לבישת השמלה. ומה לגבי החתן? לרוב מדובר על בוקר כיף עם חברים והתארגנות קצרה. כך או כך, מדובר על יום מרגש מאד שחשוב לעמוד בו בזמנים.

 

הודיעו מראש לכל הספקים השונים שילוו אתכם ביום זה כי אתם מבקשים מהם להגיע בשעות שתואמו איתם מראש, זאת על מנת למנוע עיכובים שונים. זיכרו כי לרוב שעת היציאה שלכם מאזור ההתארגנות אל מתחם האירועים היא שיא שעת הצהריים, כך שיכולים להיות פקקים בדרך.

 

האידיאל: כשעה וחצי לפני הזמנת האורחים

בעוד האורחים שלכם יגיעו אל אולם אירועים במרכז בשעה שציינת בהזמנה, עליכם יהיה להגיע כשעה וחצי לפני. הסיבה? גם תוכלו להתרווח בחדר החתן והכלה, לנשום לרגע ולהרים לחיים ובעיקר שתוכלו לבצע סט של צילומים עם המשפחה. מדובר על אחד הרגעים המרגשים ביותר שמפיל את האסימון: היום אתם מתחתנים! הגעה בזמנים שנקבעו מראש מפחיתה את רמת הלחץ, ומאפשרת לכם ליהנות מכל רגע ורגע לאורך האירוע.

 

נוכחות בקבלת הפנים – כדאי או לא?

ומה לגבי השאלה שטרם התקבלה עליה תשובה חד משמעית: האם אכן כדאי לזוגות להיות חלק משלב קבלת הפנים? כל עוד מדובר על מנהלי האירועים, הרי שהתשובה שלהם הינה חד משמעית והיא כן. חבל מאוד שתמתינו בחדר החתן והכלה בזמן שהאורחים שלכם כמהים ונרגשים לראות אתכם. אין כל תכלית להמתנה בחדר סגור לבד, בטח שלא ביום המרגש ביותר בחייכם. צאו אל האורחים שלכם, חבקו אותם ותיהנו גם אתם מאירוע האהבה שלכם.

 

האם גם לכם מתאימה החתונה האורבנית?

יותר ויותר זוגות רוצים כיום לחגוג את האירוע שלהם בצורה שונה מזו המקובלת. נדמה כי בשנים האחרונות נוצרה תבנית של איך צריך להראות אירוע החתונה: קווים מנומסים מאד של מרחבים ירוקים, עיצוב שלט בצבע הלבן וניחוח כפרי. אירועים הנחגגים בתל אביב מקדשים את הטון האורבני-עירוני שמציע חלופה שונה – בה משתמשים באופנת הרחוב והופכים אותה לכזו המתאימה לאירועים יוקרתיים ונדירים – כמו אירוע החתונה. ב-EAST תוכלו ליהנות מעיצוב אורבני קלאסי, כזה המשלב בתוכו מתועש עם מודרני וטון שיקי המתקשר בגובה העיניים.

 

מדוע חתונה תל אביבית הינה יתרון לכם כמארחים?

אירועים הנחגגים בתל אביב לא מעניקים לכם אך ורק את יתרון האורבניות, אלא שמדובר על אירועים שהופכים אתכם גם למארחים טובים יותר. הלוקיישן הגיאוגרפי של העיר תל אביב הוא יתרון, ובעת שיש לכם יתרון שכזה אתם הופכים מארחים טובים יותר לאורחים שלכם. הגישה אל העיר תל אביב נוחה ונגישה מכל נקודה בארץ, כך שבעת שאתם חוגגים בעיר הבילויים והחופש של ישראל אתם מעניקים לאורחים שלכם את האפשרות להגיע ולחגוג אתכם בקלות.