וואטס אפ

כל מה שחשוב לבדוק עם הקייטרינג לפני החתונה

כשזוגות מאורסים חושבים על חתונה קטנה במרכז, הם בעיקר חושבים על מתחם האירועים. כשם שאתם מעניקים חשיבות למתחם בו תתחתנו, חשוב שגם תעניקו חשיבות רבה לקייטרינג שיתבל ויוביל את האירוע שלכם. ב-EAST TLV תזכו לעבוד עם קייטרינג KITCHEN's שידאג לאורחים שלכם לארוחת חתונה בלתי נשכחת! מה חשוב לבדוק עם חברת הקייטרינג רגע לפני? שימו לב:

 

  1. תעודת כשרות, חובה!
    רשימת המוזמנים שלכם הינה רשימה מגוונת מאד והיא כוללת את בני המשפחה, חברים מהילדות, חברים מהעבר, קולגות למקום העבודה, שכנים, חברים של ההורים ועוד. הגיוון של רשימת המוזמנים לא בא לידי ביטוי רק במידת הקירבה אליכם, אלא גם בעובדה כי ישנם אנשים ששומרים על אורח החיים הכשר. על כן, חשוב מאד שהקייטרינג שאיתו תעבדו יהיה כשר – כך שכל האורחים ללא יוצא מן הכלל יוכלו ליהנות מארוחת החתונה שלכם.
  2. איכות חומרי הגלם
    לא משנה עד כמה השף יצירתי והמתכונים נפלאים – הרי שנדרשים חומרי גלם טריים ובאיכות גבוהה על מנת להעניק לאורחים שלכם את החוויה האידאלית. בעוד ישנן חברות קייטרינג הדבקות בקיצורי דרך, גם ישנן חברות קייטרינג כמו kitchen's tlv שלא מתפשרות, אלא דבקות בטוב ביותר! איכות חומרי הגלם והטריות של החומרים ישפיעו על התוצרים הסופיים ועל מידת שביעות הרצון של האורחים שלכם.
  3. האם ישנן חלופות לאורחים מיוחדים?
    רשימת המוזמנים שלכם מגוונת, זוכרים? כיום, יותר מתמיד, ישנם אורחים הדבקים באורח חיים טבעוני או צמחוני – כך שחשוב שגם להם יהיו חלופות מתאימות. ארוחת חתונה מוצלחת היא ארוחה שבה כל אורח יכול ליהנות ללא כל פשרות! לכן, אם אתם יודעים מראש על אורחים צמחונים, טבעונים, אורחים שרגישים לגלוטן או אורחים של צורכים סוכר, העבירו מידע זה לצוות הקייטרינג שידאג למנות מיוחדות לאורחים היקרים שלכם.
  4. עד כמה נראות המנות מזמינה?
    כידוע, גם העיניים אוכלות, כך שלא חשוב עד כמה המנות טעימות אם הפרזנטציה שלהן לא מושכת ומגרה. על כן, אל תתביישו לדרוש בתמונות מאירועים קודמים על מנת לקבל מושג אודות צלחות המנות ונראות האירוע. האוכל הינו מוטיב מרכזי באירוע שלכם, גם בעת שאתם חוגגים חתונה קטנה במרכז, כך שחשוב להבטיח חוויה לא פחות ממושלמת לאורחים שלכם המגיעים לחגוג אתכם את יום האהבה הפרטי שלכם.
  5. תטעמו ותתרשמו בעצמכם
    ולבסוף, כדאי שתטעמו על מה מדובר! אחרי שתסגרו תאריך עם מתחם האירועים שלכם, תוזמנו אל ערב טעימות חגיגי שבו תזכו לטעום מגוון רחב של מנות. מתוך כל השפע שיוגש לכם, יהיה עליכם לבחור את המנות הטובות ביותר והן אלו שיוגשו לאורחים שלכם באירוע החתונה. הגיעו רעבים אל ערב הטעימות, שכן מחכה לכם ארוחה עשירה הכוללת מנות פתיחה, מנות עיקריות וקינוחים מתוקים. בתיאבון!