וואטס אפ

שלושת השירים החשובים ביותר באירוע החתונה שלכם

המוסיקה ללב חודרת, ואת אירוע החתונה שלכם היא משדרגת! באירוע של חייכם ינוגנו מאות שירים על רחבת הריקודים, אך ישנם שלושה שירים מרכזיים שיהפכו ללא כל ספק לפס הקול של אירוע החתונה שלכם. בעוד המון זוגות נותנים יד חופשית ל-DJ לערוך את הפלייליסט של רחבת הריקודים, ישנם שלושה שירים שהזוגות קנאים להם והם בוחרים אותם בעצמם. אחרי שבחרתם אולם אירועים מתוך עשרות אולמות אירועים במרכז, כעת הגיע הרגע לבחור בשירים שיעשו את האירוע שלכם:

 

פס-קול של אהבה: נכנסים אל החופה

השיר הראשון שיהיה עליכם לבחור הוא את שיר הכניסה לחופה. במידה רבה, מדובר על שיר שנשמר בסוד כמוס כאשר רק בני הזוג יודעים על איזה שיר מדובר. זאת בשונה כמובן משמלת הכלה שתמונה שלה נשלחת לחברות, ועל המטעמים שיוגשו באירוע מספרים לבני המשפחה והחברים הקרובים. שיר הכניסה לחופה שלכם הוא השיר שיכניס אתכם אל החופה בסטטוס מאורסים, כך שזה גם השיר האחרון שתשמעו בתור זוג מאורס.

 

שיר שבירת הכוס

כפי שישנו שיר שילווה אתכם בפעם האחרונה בתור זוג מאורס, כך גם ישנו שיר שיחגוג את הנשואים שלכם! בעוד שיר הכניסה לחופה הוא לרוב בלדה רומנטית באנגלית או בעברית, דווקא שיר שבירת הכוס הינו שיר מסיבה קצבי שמכניס את האורחים לקצב ולאווירת מסיבת החתונה. מאחר ושיר זה הוא במידה רבה גשר אל רחבת הריקודים, המון זוגות מתייעצים עם ה-DJ לגבי בחירה נכונה של שיר על מנת לדייק אותו ולהפוך אותו להמנון רחבת הריקודים.

 

ריקוד סלואו ראשון כזוג נשוי

והשיר השלישי שתצטרכו לבחור הוא השיר שילווה את ריקוד הסלואו שלכם בתור זוג נשוי בפעם הראשונה. ישנם מנהלי אירועים של אולמות אירועים במרכז שממליצים על ריקוד סלואו משותף לכל הזוגות המאוהבים במתחם האירועים, וישנם אלו הדבקים בכך שריקוד הסלואו צריך להיות אך ורק של של הזוג שזה עתה התחתן. זכרו תמיד כי ההחלטה היא שלכם ואירוע החתונה צריך להיות מתאים למידות שלכם בראש ובראשונה. גם במקרה זה, מדובר על בחירה משמעותית ועל ריקוד הסלואו הראשון שלכם כזוג נשוי.

 

איך בוחרים DJ לאירוע?

ה-DJ באירוע שלכם אינו משמעותי אך ורק בשלב רחבת הריקודים, אלא שהוא גם יהיה זה שיוכל לייעץ לכם לגבי בחירת כל שיר ושיר – מהניסיון שלו ומהידע המקצועי. על כן, כשם שהשקעתם בחיפוש אחר אולמות אירועים במרכז, כך גם חשוב להשקיע בחיפוש DJ מקצועי המכיר את הטרנדים המוסיקליים ואת המגמות העכשוויות ביותר באירועים. תוכלו לדרוש בהמלצות ממנהל האירועים שלכם, אך גם תוכלו לבצע חיפוש עצמאי בפורומים של מתחתנים או לקבל המלצות מזוגות חברים שלכם שכבר היו במעמד זה. המשימה? להבטיח אירוע מלודי ובלתי נשכח!