וואטס אפ

המדריך לבחירת אולמות אירועים במרכז

הצעת הנישואין הסתיימה בתשובה כן, אחרי כל השמחה והאיחולים מסביב הגיע הרגע להתחיל לתכנן את החתונה, את אותו ערב מיוחד בו תהפכו לזוג נשוי

הצעת הנישואין הסתיימה בתשובה כן, אחרי כל השמחה והאיחולים מסביב הגיע הרגע להתחיל לתכנן את החתונה, את אותו ערב מיוחד בו תהפכו לזוג נשוי. המקום בו תתקיים החתונה שלכם. אחד הדברים שיעלו במחשבותיכם זה לסגור אולם אירועים אשר יהיה קרוב לאורחי המשפחות משני הצדדים. זה לא דבר שתמיד פשוט לעשות, לעיתים המרחקים הם גדולים. לכן הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לחפש אולמות אירועים במרכז אשר יהיה קרוב מספיק לשני הצדדים ויהיה קל להגיע אליו.

 

על מה כדאי לשים דגש כאשר בוחרים אולמות אירועים במרכז?

זוג שמתחתן כיום יחפש כמובן את האולם הטוב ביותר עבורו, לפני שאתם מקבלים את ההחלטה, אנו ממליצים לכם לבדוק מספר דברים כאשר תלכו לעשות סיור אולמות אירועים במרכז. הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לברר עם המשפחות של שני הצדדים כמה אורחים יהיו בחתונה שלכם. כאשר תלכו לראות אולמות, אחד הדברים הכי חשובים הוא למצוא אולמות אירועים אשר יכולים להכיל את כמות האורחים שלכם מבלי שתהיה צפיפות. עשו רשימה ותבינו בערך על כמה אורחים מדובר. הדבר הבא והלא פחות חשוב הוא לראות שהאולם לטעמכם. כנסו, תרגישו את האווירה, תראו שאתם מרגישים בנוח במקום וגם עם הבעלים.

 

אירוע טוב הוא אירוע עם אוכל טוב

אחד מהדברים שהכי זוכרים באירוע הוא האוכל. מוזמנים רבים דואגים לאכול פחות ביום האירוע על מנת שיוכלו לטעות מהמנות של החתונה שלכם. אנו ממליצים לכם לבוא לאולם לערב טעימות יחד עם נציגים משתי המשפחות, לטעות מהאוכל ולבחור בקפידה את המנות שיהיו באירוע. נסו ליצור תפריט מגוון אשר מתחשב גם בצמחוניים, טבעוניים ודתיים. חשוב לשים לב כי יש אולמות אירועים במרכז אשר להם מטבח מקומי של האולם ויש כאלו אשר בהם יש צורך בקייטרינג חיצוני. כאשר בודקים קייטרינג חיצוני כדאי לדגום את המנות במספר אירועים ואז להחליט. 

 

מוסיקה טובה מוסיפה לאווירה נעימה

הדבר השני החשוב ביותר באירוע הוא הדיג'י או הלהקה. אירוע חתונה הוא אירוע של שמחה, ביהדות יש מצווה לשמח חתן וכלה ואם יש דיג'י מעולה אז המשימה תהיה פשוטה. חתונה שמחה היא חתונה שקהל האורחים נהנה לרקוד בה, המוסיקה מגוונת עם מספר סגנונות למספר רב של גילאים. ניתן ליצור פלייליסט אשר יכלול שירים בעברית שפופולאריים כיום, שירים בלועזית שפופולאריים כיום ומשם להתחיל ולגוון לשירים ישנים יותר, שירים בשפות שונות, שירים של עדת המשפחות וכו'. אנו ממליצים לשבת ולעשות רשימה של שירים מראש ולהגיע איתה לפגישה עם הדיג'י. כך הדיג'י יוכל לקלוע כמה שיותר לטעמכם. שימו לב, לעיתים אולמות אירועים במרכז יציעו לכם מספר דיג'י אשר איתם הם עובדים, אנו ממליצים לכם לבדוק את ההמלצות, לרוב יהיה מדובר באנשים מקצועיים.

 

זכרונות צריך לשמר

הדרך הטובה ביותר לשמר את הזכרונות מהאירוע שלכם הוא צלם טוב אשר ידע לצלם אתכם בצורה יפה, אשר ידע לצלם את המשפחה של שני הצדדים וכזה שיתפוס את הרגעים הכי מושלמים באירוע. בתום האירוע תקבלו כמות גדולה של תמונות למזכרת אשר ישארו לדירעון עולם. גם בנושא של צלמים לרוב אולמות אירועים במרכז יש רשימה של צלמים טובים באזור זה אשר מומלץ לעבוד איתם. לכו תראו את העבודות שלהם, תראו אם אתם מתחברים אליהם ולעבודות שלהם. זו דרך נהדרת למצוא צלם לאירוע מבלי לשבור את הראש.