וואטס אפ

איך עורכים את סידורי השולחנות באירוע?

תוכלו לדמיין את אירוע החתונה שלכם ללא האורחים? בטח שלא וגם אין צורך! ההשקעה הרבה שלכם באירוע ותשומת הלב שאתם מעניקים לכל פרט ופרט היא ברובה לטובת אירוח מופתי עבור קהל המוזמנים שלכם. כמארחים, חשוב לכם שהם ירגישו כמה שיותר בנוח ושתהיה להם חוויה לא פחות ממושלמת. על כן, אתם הולכים להושיב אותם סביב שולחנות מעוצבים ומרווחים שבהם הם יאכלו ארוחה משובחת באירוע החתונה שלכם. גם אתם שואלים את עצמכם איך מכינים סידורי שולנות? זו הדרך הטובה ביותר!

 

רשימות הגעה סופיות ומתחילים:

כדי להכין את סידורי השולחנות עליכם להכין תחילה את רשימות ההגעה. אחרי ששלחתם את ההזמנות לכל המוזמנים שלכם, יהיה עליכם לוודא עם כל אורח ואורח האם הוא מתכוון להגיע לאירוע או לא. רשימות ההגעה יכולות להתבצע על ידכם בצורה עצמאית, או לחילופין באמצעות חברה המעניקה שירות שכזה. לאחר שיהיה לכם מספר מדויק ואת שמות האורחים שמגיעים לחגוג איתכם, תוכלו להתחיל להושיב אותם סביב השולחנות. תחנה ראשונה: חלוקת לקבוצות.

 

מחלקים את האורחים לארבע קבוצות:

לאחר שיש בידכם את מספר האורחים המגיעים, חלקו אותם לארבע קבוצות: משפחה חברים, עבודה ושונות. מדוע לחלק את האורחים שלכם לקבוצות? משום שההושבה מתבצעת על פי רמות הקירבה וההיכרות של האורחים זה את זה – הכל במטרה להעניק להם אירוח נעים ונוח ללא כל פשרות. בכל שולחן לרוב יושבים בין 8-12 לאורחים, כך שיהיה עליכם לעשות שילובים בשולחנות המתאימים לבני המשפחה/בני הזוג ולמגבלת מספר הכיסאות שיש בכל שולחן.

 

מעדכנים את מפיק האירוע שלכם:

לאחר שביצעתם את סידור השולחנות, יהיה עליכם לשלוח את הרשימה למפיק האירועים שלכם. כידוע, בעת שהאורחים שלכם יגיעו אל מתחם האירועים שבו אתם מתחתנים, הם יגיעו תחילה אל עמדת קבלת הפנים שבה יברכו אותם לשלום, וגם יעניקו להם פתקית עם מספר השולחן שלהם. מכאן והלאה, הדרך אל שולחנות האורחים קצרה מאד ובקרוב הם יראו אתכם, הזוג המאושר, ויזכו לברך אתכם. את תלבשי שמלה מפוארת של מעצבת מובילה כמו שלומית אזרד, אתה תהיה לבוש בחליפה יוקרתית כמו שלא לבשת אף פעם ושריקת הפתיחה תישמע ואירוע החתונה שלכם יצא לדרך אופן רשמי.

 

למה לא מוותרים על סידורי השולחנות בשום אופן?

לא אחת עולה שאלת הנחיצות בסידורי השולחנות. האם תוכלו לארח את האורחים שלכם ללא סידורי השולחנות? התשובה לכך שלילית. המטרה שלכם בתור מארחים היא להעניק לאורחים שלכם תחושה של אירוח גבוה. ללא סידורי שולחנות מראש, האורחים שלכם יגיעו אל מתחם אירועים שבו המושב שלהם לא שמור ועליהם יהיה לחפש אחר מקום לשבת בו. במקום שחוויית האירוח תהיה מסורבלת ולא נעימה, יוצרים את סידורי השולחנות לאורחים שלכם מבעוד מועד וכך מבטיחים אירוח נעים ונינוח – לכם ולאורחים.