וואטס אפ

איך לחסוך בעלויות הספקים לחתונה שלכם?

במאמר זה נעסוק בחיסכון לחתונה – כיצד ניתן לחסוף אלפי, ואף עשרות אלפי שקלים בהוצאות בעזרת מספר טיפים? בחרו בקייטרינג חיצוני - ותרו על התפריט שמציע הגן באופן מסורתי כמעט, העלויות של המנות נחשבות לאחת ההוצאות הגדולות ביותר עבור כל אירוע ולמקום שניתן לחסוך בו הכי הרבה כסף.


למרות שבאופן אינטואיטיבי זה כמעט מתבקש ללכת עם ההצעה של הגן או האולם, כדאי לדעת שעבור אירועים יוקרתיים אתם תיפרדו מהרבה מאוד כסף עבור כל אורח שיחסר. במידה והחתונה נערכת בגן אירועים יוקרתי בתל אביב, ההצעות עלולות להגיע למאוד שקלים עבור כל מנה שתיזרק לפח.

 

אם אתם רוצים לחסוך באמת, ההמלצה היא לנסות ולהשתמש בשירותי קייטרינג חיצוניים ולבקש מהם עמדות בופה עבור הקהל שיגיע רק לאירוע החופה.

 

התרחקו מהפקות יקרות ומאמנים של שיר אחד

ברכישה של הפקה מוזיקלית לאירוע, אתם בדרך כלל תשלמו עבור להקת קאברים וכמה רקדניות אשר יקבלו רק כמחצית מהסכום ששילמתם להם. ממש כמו בשאר התחומים, את הכסף הגדול יגרוף האיש שמאחורי הקלעים ושאותו תפגשו רק במעמד החתימה. נסו לבחור באומן איכותי אחד אשר ילווה אתכם החל משלב הצעידה אל החופה ולאורך כל הטקס ונסו להימנע מתשלום מופקע עבור אמנים מוכרים שיגיעו עבור שיר אחד או שניים.

 

חסכו בהוצאות השתייה בלי לוותר על המותגים המובילים

נסו להימנע מרכישה של שתייה חריפה באמצעות חברת הקייטרינג, ולכו ישר אל היבואנים הגדולים בארץ. תוכלו להשיג מחיר נפלא עבור קנייה של אלכוהול משובח ובקבוקי שמפנייה ישירות מהספקים ולחסוך את כל פערי התיווך באופן קל במיוחד. נסו לשלב ביקור ברשתות האלכוהול הגדולות כדוגמת "ווין אנד מור" מקבוצת "חינואי" או לגשת לאחד הסניפים של רשת "בנא" ותראו כיצד אתם חוסכים בעלויות באופן ניכר.

 

בדקו כמה עולה תספורת ואיפור באופן נפרד

בלא מעט מקרים ינסו לספק לכם חבילת טיפוח יקרה שכוללת תספורת ואיפור לאורך כל החתונה. כדאי לדעת שהחבילות האלו אינן מתאימות לכל אחת ובדרך כלל עולות הרבה יותר מאשר כל טיפול בנפרד. נסו לקבל הצעת מחיר מהספר הקבוע שלכם ( כך גם תדעו בדיוק כיצד תראו ולא יהיו לכן הפתעות )  עבור סירוק ופן ליום הגדול. ניתן גם לחסוך בעלויות האיפור ולעשות את הטאצ' אפים הקטנים לבד בזמן האירוע. מומלץ לבחור באיפור איכותי ועמיד במים ולבקש מחברה להעיף מבט.

 

הגברה, תאורה וצלמים לחתונה - הימנעו מחבילות הכל כלול

הימנעו מחבילות הכל כלול שמציעים לכם תקליטנים, צלמים ותאורנים ונסו לבחון באופן אמיתי את הצרכים שלכם. בלא מעט מקרים צלמי הסטילס אינם מתמחים כלל בצילומי ווידאו ולכן אתם תיאלצו לשלם הרבה יותר ממה שתכננתם מלכתחילה. בגזרת הסאונד והתאורה, העדיפו לבחור בחברת תאורה אשר זוהי מומחיותה ואשר תדאג לתאורה לרחבת הריקודים ולאזור החופה ונסו להימנע מרכישה של חבילת הגברה ותאורה כוללת.