וואטס אפ

איך לבחור לוקיישן מנצח ליום האירוע?

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים ואין ספק שהצילומים הם אחת החוויות המרגשות בזירת האירועים.

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים ואין ספק שהצילומים הם אחת החוויות המרגשות בזירת האירועים. הזדמנות ליהנות מהתהליך עצמו וגם לייצר זיכרונות בלתי נשכחים. חשוב לבחור למלאכת הצילום צלם מיומן, שתהיה לכם אתו כימיה וידע כיצד לתכנן את הצילומים כך שיהיו לרוחכם ולטעמכם בין אם חשקה נפשכם בצילומים אומנותיים או אותנטיים.

 

אפשר לצלם תמונות מיוחדות לפני האירוע המיועדות להדפסת הזמנות בניחוח אישי, צילומים או סרטונים למצגת או לקליפ שיוקרנו בעת האירוע, לאלבום החתונה ואפילו להדפסה על גבי מזכרות פרסונאליות, כמו כוסות עליהן מתנוססות הדמויות שלכם או מחזיק מפתחות עם תמונות אווירה בכיכובכם.

 

הלוקיישן משחק תפקיד חשוב בהפקת התוצר המבוקש של התמונה וחשוב לתכנן סט שיתאים לקונספט המבוקש וכמובן – יעביר את האווירה והמסר. איך בוחרים לוקיישנים וכיצד לתכנן יום צילומים חווייתי לפני האירוע?

 

התאורה קובעת

חשוב לתזמן את יום הצילומים למועד המתאים ביותר מבחינת מזג אוויר ותאורה. הצלם המבצע סיור לוקיישנים מקדים יוכל לאתר לוקיישנים ולתאם את הצילומים לפי התזמון האולטימטיבי להשגת המראה המרשים ביותר, אם כי עם תוכנות העריכה השונות אפשר להגיע לתוצאות מעולות גם לאחר עיבוד התמונה. ניתן להחליט אם לצלם תמונות באור יום או בין ערביים לפי האפקט המבוקש ולהכין את השטח לקראת הצילומים, בין אם מבחינת תלבושות, איפור, שיער, אביזרים משלימים.

 

טבעי או מבוים? זו השאלה!

החליטו אם לביים את הצילומים מראש ולהכין תסריט כתוב וידוע לצילומים ולשלב בין צילומי סטילס לצילומי וידאו, כך שתוכלו גם לברך או לספר את סיפור אהבתכם למצלמה. יש צלמים וחוגגים שמחפשים יותר את התנועה הטבעית והספונטאנית, ללכוד את הרגע בעוד אחרים מעדיפים את הידוע מראש. להחליט על פוזות אפשריות וזוויות מחמיאות במיוחד.

 

צילומים קונספטואליים להעברת המסר

אפשר לבחור לוקיישן על פי תחזית מזג האוויר או הקונספט. אם למשל, האירוע עומד להיות בניחוח כפרי ניתן לצלם תמונות שמתכתבות באותה שפה ויצולמו בחיק הטבע, אסם, שדות וכדומה או אם זה אירוע אורבני – לבחור צילומים בהם התפאורה היא הכרך הגדול.

 

ניתן להחליט גם על תמונות נושא מיוחדות כמו למשל, תמונות בתחפושות או בלבוש יצירתי, סטטיות או תוך כדי תנועה, למשל, בעת קפיצה בטרמפולינה, שייט בים או להכין רקעים מתחלפים ולדמות שאתם בכלל במקום אחר. אפשר ליצור שילובים מעניינים בין חוץ לפנים ולבחור סוויטה במלון בוטיק מרהיבה ביופייה המאפשרת גם להצטלם בפנים הסוויטה בחלל המהודר וכאשר מדובר במלון ליד הים ניתן להצטלם גם על שפת הים בקרבת המלון או על רקע הגלים וכל זה בעמידה במרפסת.

היתרון הבולט בהזמנת סוויטה במלון לצרכי צילום הוא שאפשר להתארגן נוחות – להחליף בגדים, לטפל בשיער, איפור לפני שמתחילים להצטלם או בין שוט לשוט וכן ליהנות ממטבחון מאובזר להפסקת צהריים ואפילו להישאר ללון ולהתפנק כבר עד הסוף.

סוגים שונים של צילומים

על מנת שיהיה מגוון כדאי למפות את כל סוגי הצילומים המבוקשים: למשל, צילום לקליפ, צילומים לאלבום, צילומים להזמנה וכן להדפיס את מה שדורש הדפסה בהקדם. כמו גם לתכנן צילומים באירוע עצמו ולהחליט עם מי להצטלם והיכן להצטלם ברחבי האולם. כאשר מדובר בתמונות להדפסה לפני האירוע כדאי להחליט אילו תמונות יתאימו מיוחד להזמנה ומה ישתלב בקליפ לפי התמהיל המבוקש בשילוב אם תמונות עבר ואפקטים שעושים הבדל. אפשר גם להדפיס במספר עותקים את הצילומים על מנת לתת כמתנה לקרובים אליכם. מזכרת בלתי נשכחת מטרום האירוע ומהאירוע עצמו.