וואטס אפ

כשהחוץ נכנס פנימה – חתונה אורבנית בתל אביב

חתונה אורבנית בתל אביב

אם הייתם בטוחים כי הטרנדים החמים ביותר של אירועי החתונה כוללים אך ורק את אירועי החתונה ההפוכה, חתונות יום השישי וחתונות הקונספט, הרי שכדאי שתכירו גם את הלהיט הנוכחי: החתונות האורבניות. מה אתם צריכים על מנת להבטיח לעצמכם חתונה אורבנית? את העיר תל אביב ומתחם אירועים מתאים כמו EAST. אז מהי החתונה האורבנית ולמי היא מתאימה?

 

קצב העיר תל אביב: קצב ממכר, צעיר ודינאמי!

חתונה בתל אביב היא משאלתם של המון זוגות. בעת שאתם מחליטים לחגוג בעיר תל אביב, אתם מזמנים לעצמכם את האפשרות לחגוג את האירוע בקו אורבני. ענף החתונות יודע טרנדים עולים ויורדים, כאשר הלהיט החם ביותר הוא החתונות האורבניות – אלו המתקיימות באווירה אורבנית, שיקית ותל אביבית. קצב העיר של תל אביב תורם מאד לאווירת האירוע שלכם, כאשר החוץ נכנס אל הפנים, גורדי השחקים הופכים לתפאורת האירוע שלכם והחלל הפנימי מעוצב גם הוא באלמנטים מתועשים שנותנים טון מתוחכם, מודרני ושונה.

 

חתונה אורבנית: אלמנטים מהחוץ אל הפנים

בשנים האחרונות ניתן לראות איך יותר ויותר ערים מתפתחות, מה שייצר בין היתר גם את טרנד האורבניות הנוכח בתל אביב וגם בערים גדולות נוספות בעולם. אם המשאלה שלכם היא לחגוג באווירה צעירה, סוערת ושיקית – אירוע אורבני הוא אירוע בשבילכם. המון זוגות רוצים לערוך את האירוע שלהם הרחק מגנים מוריקים וליצור אירוע המשלב בתוכו אלמנטים של העיר הגדולה, הרחובות הגדולים, הקצב הייחודי והנופים העירוניים. חתונות אלו הופכות יותר ויותר אטרקטיביות, כאשר באמצעות עיצוב נכון אתם יכולים לשלוט ברמת האורבניות שתשזרו באירוע שלכם.

 

האם גם לכם מתאימה החתונה האורבנית?

יותר ויותר זוגות רוצים כיום לחגוג את האירוע שלהם בצורה שונה מזו המקובלת. נדמה כי בשנים האחרונות נוצרה תבנית של איך צריך להראות אירוע החתונה: קווים מנומסים מאד של מרחבים ירוקים, עיצוב שלט בצבע הלבן וניחוח כפרי. אירועים הנחגגים בתל אביב מקדשים את הטון האורבני-עירוני שמציע חלופה שונה – בה משתמשים באופנת הרחוב והופכים אותה לכזו המתאימה לאירועים יוקרתיים ונדירים – כמו אירוע החתונה. ב-EAST תוכלו ליהנות מעיצוב אורבני קלאסי, כזה המשלב בתוכו מתועש עם מודרני וטון שיקי המתקשר בגובה העיניים.

 

מדוע חתונה תל אביבית הינה יתרון לכם כמארחים?

אירועים הנחגגים בתל אביב לא מעניקים לכם אך ורק את יתרון האורבניות, אלא שמדובר על אירועים שהופכים אתכם גם למארחים טובים יותר. הלוקיישן הגיאוגרפי של העיר תל אביב הוא יתרון, ובעת שיש לכם יתרון שכזה אתם הופכים מארחים טובים יותר לאורחים שלכם. הגישה אל העיר תל אביב נוחה ונגישה מכל נקודה בארץ, כך שבעת שאתם חוגגים בעיר הבילויים והחופש של ישראל אתם מעניקים לאורחים שלכם את האפשרות להגיע ולחגוג אתכם בקלות.