וואטס אפ

כל מה שרציתם לדעת על כשרות בגני אירועים במרכז

התחנה הראשונה עם הפקת אירוע החתונה שלכם היא היכרות עם מספר גני אירועים במרכז. פגישות עם מנהלי האירועים השונים של גני האירועים יאפשרו לכם להתמקד על הגנים הרלוונטים אליכם, כאשר לבסוף תבחרו בגן אירועים אחד.  אחד הדברים החשובים ביותר שעליכם להעניק לו תשומת לב עם חיפושכם אחר מתחם האירועים, הוא להבטיח כי המטבח של אולם האירועים הינו כשר.

 

פגישת ההיכרות: התעניינו לגבי סוגיית הכשרות

פגישות ההיכרות עם גני אירועים במרכז הן פגישות המאפשרות לכם לשאול את מנהל האירועים את כל שעל לבכם: החל מזמינות התאריכים, דרך הניסיון של מנהלי האירועים ועד מה כולל הדיל שמציע לכם הגן. שאלה נוספת שחשוב שתשאלו היא לגבי תעודת הכשרות של האולם. חשוב לשים לב, כי גם במקרים בהם אתם אינכם דבקים באורח החיים הכשר, ההמלצה הברורה היא לחגוג אירוע עם אוכל כשר בכל מקרה ויש לכך סיבה.

 

דואגים לפתרונות מזון לכל האורחים באירוע!

אירוע החתונה שלכם הינו אירוע שאליו עתידים להגיע מאות מוזמנים: ילדים לצד אורחים בוגרים, נשים לצד גברים, חברים טובים ובני משפחה. הסבירות שבין האורחים שלכם יהיו גם אורחים הדבקים באורח החיים הכשר הינה גבוהה, כך שחשוב להבטיח מעל לכל ספק כי המטבח הינו מטבח כשר. עבור אנשים שאינם שומרים כשרות, אין כל חשיבות לעובדה האם האוכל כשר או לא. לעומת זאת, עבור שומרי הכשרות מדובר על עובדה קריטית שתכריע האם הם ייהנו באירוע או לא.

 

בעת שהאורחים שלכם שרים לכם שיר, הם למעשה מברכים אתכם, וקול אהבתם מועבר אליכם וכך נוצר לו אפקט גדול של התרגשות. על מנת להוציא תכנית שכזו לפועל, עליכם לבחור מראש שיר ולהקרין את מילותיו על מסך במתחם האירועים או לחלק שירונים. כיום המון זוגות בוחרים לעשות זאת והאפקט שנוצר הוא יוצא דופן.

 

חוגגים במקום לא כשר? לא כל האורחים יהיו שבעים

אנשים השומרים כשרות לא אוכלים במקומות לא כשרים, גם בשמחות. כיום מרבית גני אירועים במרכז הינם גנים כשרים, אך ישנם גם הגנים המאפשרים להגיש מנות שאינן כשרות. על כן, הבטיחו גם אתם שהמטבח של מתחם האירועים שלכם הינו כשר.

 

המטבח של "east-tlv" שבראשו עומד השף תום הררי, הינו מטבח כשר ומבטיח מענה איכותי לכל האורחים והסועדים באירוע שלכם. זכרו כי כאשר תחליט לבחור באולם אירועים שמגיש אוכל שאינו כשר, לא כל האורחים יוכלו ליהנות מהחוויה הקולינארית באירוע וכך מעמדכם כמארחים טובים תיפגע.

 

שוברים את המיתוס: מטבח שף יכול להיות גם מטבח כשר

רבים סבורים כי מטבח שף כשר לא יכול להיות איכותי ומשובח. אנחנו שמחים לשבור את המיתוס ולהתחייב על תפריט עשיר, מגוון, צבעוני וטעים. הצוות הקולינארי של "east-tlv" הינו צוות מיומן, מקצועי ויצירתי שנשאר מעודכן בטרנדים הקולינאריים העדכניים ועושה שימוש בחומרים האיכותיים ביותר להפקת מנות יוצאות דופן. החוויה הקולינארית הינה חוויה מעצבת ומרכזית באירוע שלכם, ואנחנו מתחייבים להפיק עבורכם אירוע מתובל ובלתי נשכח!