וואטס אפ

טיפים מובילים לבחירת אולם אירועים

מתחתנים ומתרגשים? קבלו מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור אולם אירועים שיתאים לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר!

מתחתנים ומתרגשים? קבלו מספר טיפים שיסייעו לכם לבחור אולם אירועים שיתאים לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר!

 

מידי שנה מתחתנים בישראל אלפי זוגות צעירים ונרגשים. הדרך לחתונה עוברת כמובן בבחירה של אינספור ספקים ושירותים שונים שייקחו חלק בהרכבת האירוע, אך הבסיס היציב מכולם הוא גן אירועים או אולם אירועים שתבחרו כבסיס להגשמת כל החלומות שלכם. אז איך בוחרים אולם אירועים? קבלו שיטה מהפכנית קלות שתסייע לכם לבחור במדויק וגם  יכולה לחסוך לכם כמה שקלים על דרך.

 

אז מה צריך לעשות כדי להפוך את האירוע לכזה שידברו עליו בסביבה העסקית שלכם?

 

הנה כמה טיפים שישדרגו את האירוע העסקי שלכם וישאירו את המוזמנים עם טעם של עוד.

 

תמצאו את מה שאתם אוהבים!

אנחנו יודעים זוגות רבים חושבים דרך התקציב, זה אמנם לא שיטה פופולארית אך אנחנו מציעים שינוי של השיטה. במקום לקודם כל לחפש אולם לפי תקציב קודם כל תחפשו אולמות שמרשימים אתכם, אולמות שיגרמו לכם להרגיש שהגעתם למקום בו יתגשמו החלומות שלכם.

 

הדיוק מתבטא בכל שלבי התכנון, הספקים איתם תבחרו לעבוד, התאריך ושעת האירוע צריכים להתאים לקהילת המוזמנים, המיקום צריך להיות מותאם למרבית המוזמנים, ואפילו הקייטרינג צריך להתחשב באופי המוזמנים, עוד נדבר על זה בהמשך.

 

למה לעבוד הפוך? הרי בוודאי שהאולם שנמצא יהיה הרבה מעל התקציב שלנו?

ישנן כמה סיבות למה לעבוד הפוך ולא להתחשב בתקציב. ראשית, זוגות רבים שוברים את הרגליים בלחפש את מה שהם אוהבים. כשהרבה מאוד פעמים הם לא מצליחים להבין מה בדיוק הדליק אותם בגן אירועים אחד לעומת אחר שהם לא אהבו. ככה זה כשמנסים להבין בין בינוני מינוס לבינוני פלוס. כאשר הולכים על גני אירועים שנמצאים בטופ, אפשר כבר להבין מה אהבנו, ומה מתוך כל מה שיש לפנינו אנחנו רוצים ולא מוותרים עליו ועל מה בכל זאת אפשר לוותר. ככה קודם כל תגדירו לעצמכם בקלות את הציפיות ותוכלו לדעת מה אתם מחפשים כשאתם מחפשים.

 

סיבה שניה וחשובה לא פחות, הרבה מאוד פעמים אנחנו מפריזים מאוד בעלות המנות ובפער הכולל בין אולמות אירועים. לעתים בגני אירועים בינוניים או זולים תצטרכו להוסיף המון כסף על מה שמגיע בברירת מחדל באולמות יוקרה, ולכן לא משתלם בשביל פער זניח אם בכלל להיכנס לכאב ראש של ספק נוסף, או בכלל לוותר על החלום  האידאלי.

 

סיבה שלישית ואחרונה לעת עתה, לעתים ניתן לנצל חור קטן בלו"ז של אולם האירועים במרכז, או להוריד כל מיני דברים שמוגשים כברירת מחדל בארגון האולם ולהוזיל את העלויות גם כן.

 

תנסו ותצליחו!

 

והכי חשוב שיהיה במזל טוב!