וואטס אפ

הדברים שמייקרים לכם את החתונה ואפילו לא ידעתם עליהם

כזוג מאורס, אתם מוכנים לשלם לא מעט כסף על מנת להגשים את חלום החתונה שלכם. יחד עם זאת, אם יש משהו שלא תהיו מוכנים הוא להוציא כספים שלא צורך, ובצדק. אז כעת אין לכם ניסיון בהפקה ותכנון של אירוע חתונה, וזה בסדר, ובשביל זה אתם מגיעים לפגישות עם מנהל האירוע שלכם העובד עבור אולם אירועים בתל אביב. ככל שיהיה לכם יותר מידע אודות הפקת האירוע, כך יהיה לכם קל יותר להפיק את האירוע על בסיס התקציב שהגדרתם מראש. אז אילו דברים יכולים לייקר לכם את האירוע הנערך עם אולמות אירועים בתל אביב?

 

אורחים שלא הגיעו? תצטרכו לשלם

המלצה חמה מאד שתקבלו ממנהל האירוע שלכם של גן אירועים בתל אביב, הוא לערוך רשימות הגעה וסידורי שולחנות טרם האירוע. מעבר לעובדה שכך אתם יכולים לדאוג כי האירוע שלכם יהיה מאורגן, הרי שזו הדרך שלכם גם לחסוך כסף. איך זה עובד? בפגישה שלכם עם מנהל האירועים של אולם אירועים במרכז, בין היתר תצטרכו להתחייב על מספר האורחים העתידים להגיע לאירוע שלכם. בהתאם, אולם האירועים נערך לאירוע מבחינת סידורי אבטחה, סידורי השולחנות וכמות האוכל שתוגש לאורחים. מה קורה אם הגיעו לאירוע חתונה קטנה בתל אביב פחות אורחים מהמספר שמסרתם תחילה? תצטרכו לשלם. על כן, עורכים רשימות הגעה טרם האירוע ומקבלים מספר מדויק ככל הניתן אודות מספר האורחים שיגיעו.

 

יום ראשון את יודעת, יש בעיר חתונה. זולה

אז מה ידוע לכם כעת על אירוע החתונה שלכם? שאתם חולמים להתחתן עם גן מתוך גני אירועים בתל אביב ושאתם רוצים לחגוג את האירוע שלכם בפורמט של חתונה קטנה. כעת? עליכם להגדיר את היום שבו תרצו להתחתן או לכל הפחות להבין האם אתם רוצים להתחתן בתחילת השבוע או בסוף השבוע. מדוע נתון זה קריטי? מהסיבה הפשוטה שהיום שבו תתחתנו משפיע על העלות הכוללת של האירוע. האירועים הנערכים בתחילת השבוע בימי ראשון ושני לדוגמא, זולים יותר מהאירועים הנערכים לקראת סוף השבוע, כאשר יום הפרימיום הוא יום חמישי.

 

חתונה לאור השמש? משלמים יותר על חתונות הקיץ

מנהל האירועים שלכם יסביר לכם על כל פרמטר ופרמטר שעתיד להוזיל או לייקר את האירוע שלכם. המטרה? שקיפות מלאה מולכם שתאפשר לכם לנהל את תקציב האירוע שלכם על פי היכולות והשיקולים שלכם. אם כן, חשוב שתדעו כי לחגוג חתונה קטנה במרכז בעונת הקיץ יעלה לכם יותר מאשר חגיגת חתונה בתל אביב בעונת החורף. אם חלמתם תמיד על אירועי קייצי, כדאי להשקיע את הכסף שכן מדובר בכל זאת על אירוע של פעם בחיים. אם אין לעונה כל חשיבות עבורכם, תוכלו לחסוך את הכסף.

 

פגישת היכרות עם מנהל האירוע ואתם מודעים לכל

זו הפעם הראשונה שאתם מתחתנים, כך שהמידע שיש בידכם כעת אודות גן אירועים במרכז אינו מספיק על מנת להפיק אירוע. מנהל האירוע שלכם מלווה אתכם בכל צעד וצעד וזמין לכם בזמינות גבוהה בכדי להבטיח את שביעות רצונכם. יש לכם שאלה, בקשה, התלבטות או חשש? נעים להכיר, מנהל האירוע שלכם לרשותכם!