וואטס אפ

חתונת בוטיק קטנה ובלתי נשכחת

אחד השלבים המכריעים והחשובים ביותר לאורך הפקת האירוע שלכם הוא השלב שבו אתם יושבים עם ההורים היקרים שלכם ובונים את רשימת המוזמנים. שוב ושוב עולות השאלות האם להזמין את השכנים מפעם, את הקולגות לעבודה או את קרובי המשפחה המאד רחוקים.

 

יותר ויותר זוגות בוחרים לחגוג את החתונה שלהם כאירוע של חתונה קטנה. אם פעם אירועי החתונה היו חייבים להיות גדושים במאות אורחים בכדי שיהיה ניתן להכתיר את האירוע כהצלחה, כיום המגמה שונה לחלוטין: כמה שיותר בוטיקי, אינטימי וקטן – כך יותר טוב. חוגגים בקטן? מרוויחים ובגדול!

 

מתקדשים אל מול בני המשפחה והחברים

תוכלו לחשוב על רגע אינטימי ופרטי יותר מאשר הרגע שבו אתם הופכים לבעל ואישה בטקס החופה? נסו להשיב לעצמכם על השאלה: איך הייתם רוצים לערוך את טקס החופה שלכם? אל מול קהל שאת רובו הגדול אתם לא מכירים ומעולם לא ראיתם, או אל מול קהל המבוסס על בני המשפחה הקרובים והחברים הטובים? כשאתם חוגגים חתונה קטנה בתל אביב אתם מתקדשים אך ורק אל מול האנשים הקרובים אליכם ביותר.

 

שמחים ורוקדים עם המעגל הקרוב אליכם

לא מעטים הזוגות שבדיעבד, אחרי החתונה, מעידים כי הם הרגישו ברחבת הריקודים כאילו הם במסיבה במרכז העיר ולא באירוע החתונה שלהם. הסיבה? חלק לא מבוטל מהקהל היה קרובים-רחוקים ואנשים שההורים התעקשו להזמין רק בגלל פוליטיקות. הפכו את רחבת הריקודים שלכם בחתונה לרחבה של אהבה! יש לכם ערב אחד בחיים לחגוג את האירוע שלכם – למה שלא תחגגו אותו במידות המתאימות לכם? הזמינו רק את הקרובים אליכם ביותר!

 

חוסכים כסף בעלות האירוע? משקיעים אותו באורחים

אם אתם נמצאים עוד בשלבים הראשונים של הפקת האירוע, כדאי שגם אתם תדעו: עלות האירוע שלכם מבוססת ברובה על מספר האורחים לכם. איך מתומחר האירוע שלכם? כל אורח שאתם מזמינים עולה לכם כסף, כך שהחישוב הוא די פשוט: ככל שתזמינו פחות אורחים, כך גם האירוע יעלה לכם פחות כסף. הזמינו אל אירוע החתונה שלכם את המעגל הקרוב אליכם ביותר ותרוויחו גם כלכלית. האם באמת יש היגיון בלהוציא כסף רב על אירוח אורחים שאינכם קרובים אליהם?

 

מאחר ואתם חוסכים לא מעט כסף עם אירוח של קהל מוזמנים מצומצם, הרי שתוכלו להשקיע את הכסף הזה באירוע ובאורחים שלכם. מה עושים עם העודף שנשאר לכם? מעצבים את האירוע עם מעצב מקצועי, מוסיפים עוד אטרקציה, משדרגים את בר המשקאות ומציבים עמדת מזכרות. אירוע החתונה שלכם מגיע רק פעם אחת בחיים, למה שלא תחגגו אותו על הצד הטוב ביותר?

 

עובדים פחות, נהנים יותר

האם ארגון של חתונה קטנה במרכז דומה לארגון של חתונה גדולה? כלל וכלל לא! כשאתם חוגגים אירוע קטן, אתם עובדים פחות קשה לאורך הפקת האירוע. עם כמות מוזמנים קטנה אתם יכולים להשקיע פחות זמן באישורי ההגעה ובסידור השולחנות. משימות לאורך האירוע שתצטרכו לעשות אולי מסתמנות כעת כמשימות פשוטות, אך זיכרו כי עליכם להפיק ולארגן את האירוע החשוב שלכם, כך שכל משימה גדולה שיכולה להפוך קטנה יותר, מבורכת. פחות אורחים? פחות עבודה.