וואטס אפ

חתונה קטנה מתאימה לכם?

אם בעבר היה פורמט אחד בלבד לחגיגת אירוע החתונה, הרי שכיום יש לכם אפשרות לבחור את הקו החביב עליכם

אם בעבר היה פורמט אחד בלבד לחגיגת אירוע החתונה, הרי שכיום יש לכם אפשרות לבחור את הקו החביב עליכם: החל מחתונה הפוכה ועד חתונת צהריים. אם גם אתם תהים מהי חתונה קטנה והאם היא מתאימה לכם, המידע הבא יסייע לכם רבות:

 

החברים שלכם: איכות, לא כמות

ראשית, הכינו טיוטה לרשימת המוזמנים. בעת שאתם מכניסים אל הרשימה את כל החברים הטובים שלכם, וגם את אלו שקצת פחות קרובים אליכם בימים אלו ואתם מגלים כי המספר שאתם מקבלים קטן, סביר כי החתונה המתאימה לכם היא החתונה הקטנה. לא אחת מופנות שאלות אל מנהל האירועים האם כדאי לעבות את רשימת המוזמנים והאם כדאי להזמין אורחים שלא בהכרח קרובים. התשובה למרבה ההפתעה, שלילית. באירוע האהבה שלכם מן הראוי שתחגגו רק עם המעגל הקרוב אליכם, גם במחיר של אירוע קטן יותר.

 

אתם יותר אנשים של בית, פחות אנשי מסיבות

אירוע החתונה הנחגג עם אולם אירועים בתל אביב הוא המון פעמים אירוע באופי מעט שונה. מטבע הדברים, קהל גדול יותר של אורחים יוצר את תחושת המסיבה הגדולה, בעוד אירועים קטנים מקבלים אופי סולידי ואלגנטי יותר. לכן, אם אתם לא נוטים לצאת למסיבות ואם אתם מעדיפים את ערבי הבילוי בבית, סביר כי החתונה הקטנה תתאים לכם. הסיבה? חתונה קטנה נחגגת בקו בוטיקי-אינטימי, ולעתים היא אף נחגגת כאירוע קוקטייל ביום שישי בצהריים. אם אתם זוג שבאופי שלו אוהב את הגוון השקט יותר, חתונה זו לגמרי בשבילכם!

 

המשפחה המורחבת אולי מורחבת, אך לא גדולה

לצד החברים הטובים שמסתבר כי אינם רבים, האם גם המשפחה שלכם אינה די גדולה? המון פעמים השיקול היחיד שנלקח בחשבון עם הפקת האירוע הקטן הוא כמות האורחים שיש לכם. בעוד ישנם הזוגות עם המשפחות המאד גדולות, גם ישנן משפחות קטנות מאד, גם בעת שמזמינים את כל המשפחה המורחבת. לכן, ההמלצה היא להכין טיוטה מהירה שתשקף לכם מה המצב האורחים שלכם. אירוע קטן הינו אירוע אליו אתם עתידים להזמין בין 150 ל-250 מוזמנים.

 

הגדרתם לעצמכם תקציב צנוע לאירוע

ולעתים, המוטיבציה לחגוג אירוע קטן יותר היא דווקא התקציב העומד לרשותכם. כידוע, האירוע מתומחר על פי מספר האורחים בו: ככל שיהיו לכם יותר אורחים, כך תצטרכו לשלם על יותר מנות. לכן, אם מראש הגדרתם לעצמכם תקציב צנוע יותר שאתם רוצים לעמוד בו, אירוע של חתונה קטנה יכול להתאים למידותיכם.