וואטס אפ

היתרונות שבחגיגת בר מצווה במתחם אירועים

פעם אחת בחיים הילד היקר שלכם בן 13, ופעם אחת בחיים אתם חוגגים לו אירוע מצווה! האתגר הגדול?

פעם אחת בחיים הילד היקר שלכם בן 13, ופעם אחת בחיים אתם חוגגים לו אירוע מצווה! האתגר הגדול? להגיע להסכמה לגבי לוקיישן החגיגה. מאחר ומדובר על יום הולדת בעל משמעות יוצאת דופן, הרי שהמקום האידיאלי לחגוג את האירוע הוא במתחם אירועים עם בני המשפחה והחברים!

 

מזג האוויר לא מגביל אתכם בשום שלב:

לא מעט אירועי מצווה נחגגים בפארקים או במקומות החביבים על קהל הילדים כמו חוף הים או הבריכה. הבעיה הגדולה? לא כל לוקיישן לחגיגה מתאים לכל עונה בשנה. לעומת זאת, אירוע מצווה שאתם חוגגים במתחם אירועים, מאפשר לכם לחגוג בכל יום בשנה מבלי שאתם צריכים להתאים עצמכם למזג האוויר. מתחמי אירועים מובילים כדוגמת EAST, בנויים בצורה של מתחם פנימי ומתחם חיצוני. כל עוד מזג האוויר מאפשר, הרי שיהיה ניתן לשלב בין המתחמים לאורך האירוע. מנגד, בעת שמזג האוויר מגביל כמו בעונת החורף, האירוע יחגג במתחם הפנימי כאשר כל האיכויות של המקום ישמרו.

 

פתרון אירוח נהדר לכל הקהלים:

אם יש משהו שמאפיין את אירועי המצווה במיוחד הוא הקהל המגוון שיש בהם. הסיבה? בעל השמחה הוא ילד בן 13, כאשר האורחים המגיעים לברך אותו מתחלקים לבני משפחה, חברים של המשפחה וגם החברים לכיתה. כך יוצא שבאירוע אחד מתארחים גם ילדים וגם קהל של מבוגרים. בעוד ישנם אירועים המבוססים על אירוח המיועד לקהל מבוגר או קהל צעיר יותר, הרי שאירוח של אירוע מצווה באולם אירועים מתאים לכל הגילאים! אירוע שכזה מבוסס על ארוחה עשירה, רחבת ריקודים ואטרקציות שונות הנבחרות על ידי המשפחה.

 

את המעבר לבגרות חוגגים במסיבה גדולה!

חשוב לזכור כי יום ההולדת ה-13 אינו עוד יום הולדת. מדובר על יום ההולדת החשוב ביותר בחייו של ילדכם – יום שבו הוא עושה את המעבר מילדות אל בגרות באופן רשמי. אירוע שכזה מצדיק חגיגה גדולה וזו בדיוק החגיגה שמחכה לכם במתחם האירועים. ישנם אירועי מצווה הנחגגים במימדים קטנים יותר, כך שקשה מאד להבדיל בטעמו הייחודי של אירוע המצווה, שכן הוא דומה לימי ההולדת הקודמים שנחגגו. באירוע מצווה באולם אירועים השיא מגיע עם שלב רחבת הריקודים!

 

אילו עוד אפשרויות רלוונטיות לאירוע שכזה?

אלו מכם שרוצים לחגוג את אירוע המצווה אך לא במתחם אירועים, דעו כי פתוחות בפניכם לא מעט אפשרויות. כן חשוב לשמר את המוטיבים הייחודים לאירוע שכזה, כך שההמלצה החמה ביותר היא להעתיק את האירוע לעיר הבירה ירושלים. אירוע בר מצווה בכותל לרוב כולל אירוח אינטימי יותר עם כמות קטנה יותר של אורחים, אך האווירה הנוכחת בירושלים הינה ייחודית ומאפשרת לילדכם ליהנות מטעם של יום מרגש ויוצא דופן – כזה שלא דומה לימי השגרה. אירוע בכותל מפגיש את הילד עם המסורת היהודית ונותן לאירוע המצווה משמעות מיוחדת.