וואטס אפ

איך תהפכו את קבלת הפנים באירוע למיוחדת?

אין שני לרושם ראשוני – גם באירוע החתונה שלכם! אז מה אתם עושים בכדי להבטיח שהרושם הראשוני יהיה מוצלח?

אין שני לרושם ראשוני – גם באירוע החתונה שלכם! אז מה אתם עושים בכדי להבטיח שהרושם הראשוני יהיה מוצלח?

 

בחרתם במתחם אירועים מרהיב

עמדת קבלת פנים עם דיילות חביבות

אז מתחם אירועים כמו EAST TLV הוא אכן שריקת פתיחה מוצלחת, אך ניתן למנף את שלב קבלת הפנים עוד יותר. אז טקס החופה ושלב רחבת הריקודים הם החלקים להם אתם מחכים יותר מכל – אך שלב קבלת הפנים הוא שלב מהותי וחשוב באירוע שלכם.

 

חשיבותו של שלב קבלת הפנים

קבלת הפנים היא המפגש הראשון של האורחים עם מתחם האירועים, אתכם, עם קונספט האירוע וכל נותני השירות בו. קשה מאד לשנות רושם של אורחים בשלבים הבאים, ולרוב הם גוררים איתם את התחושות – החיוביות או השליליות אל יתר האירוע. לכן, מנהלי אירועים מתעקשים לציין את חשיבותו של שלב הפתיחה של האירוע, זאת במטרה להפוך אותו למרגש יותר, מיוחד יותר ואטרקטיבי יותר. איך עושים את זה?

 

מחדר החתן והכלה אל רחבת קבלת הפנים

אל האירוע שלכם הזמנתם מאות מוזמנים. כחתן וכלה, יש לכם אחריות כלפי כל אורח ואורח – להבטיח עבורו את חווית האירוח הטובה ביותר. הדבר הבסיסי ביותר שתוכלו לעשות, בדגש על שלב קבלת הפנים, הוא פשוט לקבל את האורחים שלכם. עד לפני כמה שנים היו ממתינים החתן והכלה בחדר הפרטי שלהם, כאשר הם היו יוצאים אל האורחים רק בשלב החופה.

 

המסורת הזו נחשבת מיושנת, ובעיקר כבזבוז רב: המון זוגות הבינו כי הם מבזבזים כמעט שעתיים מהאירוע שלהם במנוחה בחדר פרטי. צאו אל שלב קבלת הפנים, חבקו את האורחים שלכם, הודו להם על שהגיעו, הצטלמו איתם והפיצו את ההילה המיוחדת שסביבכם ביום זה.