וואטס אפ

עיצוב פרחים לחתונות – הטרנדים החמים של חורף 2019

הטרנדים החמים של חורף 2019

פרחים הם חלק חשוב ובלתי נפרד מכל אירוע, ובמיוחד בחתונות, יש לא מעט אפשרויות להשתמש בהם: מזר הכלה, דרך סידורים לקישוט האולם, סידורי פרחים לשולחנות ואפילו זרים קטנים לאורחים.

אחד מהדברים שחשוב מאוד לעשות, הוא להתאים את הזרים והסידורים השונים לסוג האולם: בשלב הראשון, בחירת פרחים מתאימים, ואחר כך, סידור ועיצוב הזרים והסידורים.

כך, כאשר אתם מבצעים רכישת פרחים לחתונה באולם אירועים בתל אביב, ובמיוחד אולם לאירועי בוטיק, תצטרכו להתייחס בראש ובראשונה לאולם, ולהתאים את הסידורים לסביבה בה הם יוצבו.

 

מהם הגדלים השולטים בסידורי פרחים באולמות קטנים

קחו בחשבון, שכל הרעיון בחתונה באולם בוטיק, הוא שכולם רואים את כולם, יש תחושה של אינטימיות, חום וביתיות. מכאן יוצא שכל סידורי הפרחים בהם תשתמשו יהיו יחסית עדינים או קטנים.

זרים לאזור קבלת הפנים יהיו מטבעם יותר גבוהים, אולי גם יותר גדולים ושופעים. במקומות אלה אתם יכולים להציב עציצים גדולים. זאת, במיוחד באולם שמעוצב בצורה קצת כפרית או מבוסס על עיצוב טבעי.

גם בחתונה קטנה אפשר בהחלט להשתמש בשניים או שלושה סידורים גדולים יחסית – למשל לאזור החופה או למקום בו הזוג עומד ומהווה את נקודת הפוקוס, אבל כאמור, כל שאר הסידורים יהיו יחסית קטנים.

 

אופי האירוע מכתיב גם את אופי סידורי השולחן

הטרנד בחתונות קטנות כיום הוא לשים סידורי פרחים קטנים גם על השולחנות, ולא להסתפק בפרח אחד מרכזי, ובוודאי שלא בצרור של מאזטים.

סידורי פרחים אלה יהיו לרוב נמוכים, עגולים או מאורכים, בהתאם לצורת השולחן והגודל שלו.

אפשר ליצור סידורי פרחים 'מתפרקים' לשולחנות: היות והטרנד היום הוא לתת לאורחים זר קטן, לכל אורח, יוצרים סידור מרכזי לשולחן, שמורכב למעשה משישה או שמונה סידורים או צרורות קטנים יותר של פרחים.

 

מה לגבי עונתיות?

חשוב מאוד!

רעיון יפה בפרחים הוא להכניס את הטבע לאורבניות, לתוך אולם אירועים בתל אביב, ולהעניק לאורחים ולחוגגים תחושה של מקום רענן. אתם בהחלט יכולים לעשות זאת בעזרת פרחים עונתיים, כאשר היום מקפידים שהרוב המכריע של הפרחים יהיה לא רק עונתי, אלא אפילו מקומי.

כך יוצא, שבחתונות תל אביביות רבות אנחנו רואים היום יותר פרחים 'חמים' בקיץ (חמניות, למשל, בסידורים גבוהים), ובחורף יותר פרחי מילוי לבנים, כלניות לבנות ופרחים דומים – במיוחד באזור החופה. השימוש בוורדים אדומים שמור לרוב יותר לכלה, ואם גבר משתמשים בוורדים, עושים הרבה שימוש בוורדים לבנים.

עיצובי פרחים לגני אירועים

אירועים הם חלק משגרת החיים שלנו הישראלים, לכל נקודת זמן ואבן דרך יש את האירוע שלה ואנחנו, עם שמח שכמותנו, רוצה לחגוג יחד עם הקרובים והאהובים שלנו, את אירועים אלו. כאשר מתכננים אירוע, יש לא מעט אלמנטים ונותני שירות עמם נקשרים על מנת להפיק את האירוע הטוב ביותר ובהתאם למגבלות התקציב והרצונות. אין ספק כי מדובר בתהליך מלחיץ וכזה אותו יש לעבור על הצד הטוב ביותר על מנת להשאיר טעם טוב ואכן ליהנות מהאירוע והתהליך עצמו.

 

בכתבה הבאה נדבר על האירוע הגדול ביותר, עבור כל אחד ואחת מאיתנו והוא החתונה. נתרכז באלמנט הפרחים שבאירוע, עיצובי פרחים לאירוע, זר פרחים מעוצב לכלה מדוע צריך אותם, במה הם תורמים וכיצד הם יכולים להמשיך עוד אחרי האירוע עצמו ולהפוך להיות גם מתנות לאורחי האירוע.

 

עיצובי פרחים – מדוע, כיצד ואיך

  • מוסיפים קצת צבע – אירוע ראוי ויהיה אירוע משמח וכזה שהצבעוניות בו נכונה ויוצרת את תחושת ה "ואו". עיצובי פרחים עבור אולם אירועים בתל אביב או כל אולם שמחות אחר לצורך העניין, הופכים את המקום לשמח יותר וליפה יותר. אחד הטרנדים לשנת 2019 היא עוגת החתונה ועליה פרחים כך שתוכלו להבין את גודל ומשמעות הפרח עבור האירוע.
  • עיצוב שולחנות – כאשר מעצבים את השולחנות באירוע, השולחנות בהם ישבו האורחים מרבית הזמן באירוע, יש לחשוב כיצד הייתם רוצים שהאורחים ירגישו ומה הם יראו. הקפדה על עיצובי פרחים נכונים, תעזור גם לקשט את השולחן, להפוך אותו למרשים יותר וגם לייצר קצת תחושת פרטיות שכן פרחים יכולים להיות החוצץ הנעים ביותר עבור השולחן. בנוסף, זכרו להתחשב בכל מה שעתיד להיות על השולחן.
  • מתנה לאורחים – בסיומו של האירוע, תוכלו לעשות שימוש בפרחים ולהעניק אותם לאורחים כמתנה מכם. האורחים, טרחו והגיעו לחגוג עמכם ואין ראוי יותר מאשר להעניק להם מתנה כאות הערכה וגם כדי שטעם האירוע יישאר בפיהם עוד אחרי החתונה עצמה.
  • זר כלה – כמעט כל כלה, חולמת על יום חתונתה עוד מימי ילדותה ומעבר לשמלה ולאיפור, תמיד עולה בדמיון זר הכלה. על מנת להצליח ולהגיע למצב בו זר הכלה יהיה מעוצב וגם כזה, שכל אחת ואחד מאורחי החתונה ירצו לתפוס בזריקת הזר המסורתית, דאגו לזר מעוצב ויפה המתאים לכלה, לשמלה ולאופי האירוע בכלל.

לסיכום, עיצובי פרחים לאירוע, ואין זה משנה באם מדובר על אולם אירועים בתל אביב או גני אירועים בתל אביב, צריכים להיות מדוייקים, להתאים לאופי האירוע ולרצונות בעלי האירוע. חשוב מאוד, להקפיד על עיצובים נכונים וכאלו שיוכלו בסופו של האירוע להפוך להיות מתנות לאורחים. הטיפ החשוב ביותר הוא לא להקל ראש בעיצובי הפרחים ולהעניק להם את כבודם הראוי, הלוא הם גם יחזרו עם האורחים הביתה ואתם רוצים שיזכרו את האירוע שלכם לטובה.