וואטס אפ

טרנד ניתוחים פלסטיים ליום החתונה

לא מעט כלות וחתנים עוברים ניתוח פלסטי לפני חתונתם כמו למשל שאיבת שומן, כך שיוכלו להיראות נפלא בשמלת הכלולות או בחליפת החתן שלהם.

לא מעט כלות וחתנים עוברים ניתוח פלסטי לפני חתונתם כמו למשל שאיבת שומן, כך שיוכלו להיראות נפלא בשמלת הכלולות או בחליפת החתן שלהם. אולם זה אינו הניתוח הפלסטי היחיד ברשימת המהפכות של כלות רבות לפני החתונה. נהלים כמו זריקות בוטוקס, הסרת שיער בלייזר, פילינג כימי, ניתוחי אף או הגדלת חזה – הן דרכים שבעזרתן יכולה הכלה (והחתן) לשפר את המראה שלה מתחת לחופשה.

עניין של תזמון נכון

לא משנה איזה הליך לשיפור מראה הכלה או החתן בחרתם לעבור, מומחים ממליצים לדון עם הרופא על תקופת ההחלמה הנדרשת להליך שאתם מתכננים לעבור. אחרי הכול, אתם לא רוצה להגיע לחופה עם כאבים או כששטפי הדם או הצלקות עדיין נראים על פני העור.

 

אם הטיפוח שלכם לפני החתונה יהיה כרוך ביותר מאשר מניקור או עיצוב שיער, חשוב לתכנן קדימה. תהליך התכנון יכול להתחיל בפגישת ייעוץ שבה תדונו באפשרויות השונות. עדיף לקבוע את פגישת הייעוץ לפחות שישה עד שמונה חודשים לפני האירוע. זה עשוי לספק מספיק זמן כדי לעבור מספר טיפולים פלסטיים פופולריים.

לפיכך, בין אם אתם רוצים לעבור הגדלת חזה או הזרקות בוטוקס – ממש כמו שאתם מתכננים מראש כל פרט ופרט לקראת החתונה שלכם, כך אתם צריכים להתארגן ולתכנן מספיק זמן מראש את הניתוח הפלסטי שאתם רוצים לעבור לפני החתונה. בכול מקרה של טיפול אסתטי צריך לקחת בחשבון את תקופת ההמתנה הנדרשת עד שתוצאות הניתוח ייראו במיטבן.

מה זה אומר?

בדיוק כמו שחיפשתם את אולם החתונות המתאים לכם, ורק לאחר שמצאתם את אולם האירועים – למשל, אולם במרכז העיר הגדולה, במבנה אדריכלי עם אווירה מיוחדת, גינה פראית יפהפייה, קו רקיע מהמם, רהיטים ייחודיים ובעיקר מטבח משובח ושירות איכותי – רק אז יכולתם לקבוע את תאריך החתונה שלכם, כך גם ברגע שלמשוואה נכנס ניתוח פלסטי לחתן או לכלה. חשוב לתכנן את מהלך הדברים כך שיעברו מספיק חודשים בין הניתוח לבין תאריך החתונה, על מנת שתיראו הכי יפה שאפשר.

נהלים קוסמטיים פופולריים

ההליכים הקוסמטיים הפופולריים ביותר לפני החתונה כוללים, בין השאר:

  • זריקות בוטוקס
  • חומרי מילוי לרקמות הרכות
  • פילינג כימי

ניתן להשתמש הן בבוטוקס והן בחומרי מילוי להחלקת קמטוטים דקיקים וקמטי פנים שיכולים להתחיל להופיע כבר בסוף שנות ה-20 או בתחילת שנות ה-30. 

  • חומרי המילוי יכולים להוסיף נפח לאזורי הפנים, כמו הלחיים והשפתיים.
  • פילינג כימי מספק אפשרויות להתחדשות מלאה של העור, ויכול למזער פגמים קלים בפנים כמו קמטוטים דקים, כמים חומים וצלקות רדודות.

ניתוחים פלסטיים פופולריים

מספר גדל והולך של כלות בוחרות בהליכים כירורגיים כדי לשפר באופן קבוע תווי פנים ספציפיים. ההליכים הכירורגיים בפנים הפופולריים ביותר הם:

  • ניתוח אף
  • ניתוח עפעפיים
  • מתיחת פנים

ניתוח אף יכול לשנות את גודל וצורת האף ולהשיג סימטריה ואיזון בין האף לתווי הפנים האחרים. ניתוח אף משמש גם לטיפול בבעיות תפקודיות כמו מחיצת אף עקומה שמקשה על הנשימה.

ניתוחי עפעפיים מציעים מגוון יתרונות, החל מהסרת כיסי עור מתחת לעיניים ועד ליצירת מראה עיניים פתוח ורענן יותר.

מתיחת פנים מומלצת בדרך כלל לנשים עם סימנים מתקדמים יותר להזדקנות הפנים, כמו עור רפוי בצוואר.

הליכים פופולריים אחרים לפני החתונה כוללים שאיבת שומן (לנשים ולגברים כאחד) והגדלת חזה.

טיפים לניתוחים פלסטיים לפני החתונה

טיפים לניתוחים פלסטיים לפני החתונה אם אתם שוקלים לעבור הליך ניתוח פלסטי לפני החתונה, וודאו שיש לכם מספיק זמן התאוששות כדי להבטיח שאתם נראים במיטבכם בשמלת הכלולות או בחליפת החתן.

 

פירוש הדבר, בדרך כלל:

  • הליכים זעירים פולשניים יש לבצע בדרך כלל 2 עד 4 שבועות לפני תאריך החתונה.
  • הליכים כירורגיים יש לבצע בדרך כלל 3 עד 6 חודשים לפני החתונה, אם כי יש כאלה המחמירים יותר וממליצים לעשות זאת לפחות שנה לפני האירוע שלכם. כך בטוח שיהיה לכם מספיק זמן להתאושש מהניתוח.

לסיום, במסע שלכם להפוך את היום הגדול לבלתי נשכח ככול האפשר, יותר כלות (וגם חתנים) מוסיפות לרשימה ניתוח פלסטי לרשימת ההכנה הכוללת רכישת טבעות נישואין ומציאת אולם לחתונה.

הנתונים הסטטיסטיים מראים כי טיפולים קוסמטיים לפני החתונה נמצאים במגמת עלייה, החל בטיפולי הזרקה עם פולשנות מינימלית וכלה בניתוחים המסתיימים בתוצאות דרמטיות קבועות.