וואטס אפ

חתונה הפוכה עד חתונת צהריים – המדריך המלא

המדריך המלא

אתם מוצאים את עצמכם בהתרגשות שיא לקראת הפגישה שלכם עם מנהל האירועים של גן אירועים בתל אביב? הפגישה שלכם היא המקום המושלם לקבל בו מענה לכל השאלות שלכם, ובעיקר לקבל מושג על הדרכים האפשריות והזמינות לכם לחגיגת אירוע האהבה שאתם חוגגים בקרוב. תשכחו מהימים בהם פורמט החגיגה היחיד היה זה שמתחיל בשעות הערב עם קבלת פנים ומסתיים עם רחבת ריקודים אחרי כמה שעות. אולמות אירועים בתל אביב מאפשרים לכם לחגוג את האהבה הגדולה שלכם במידות המתאימות לכם! הכירו את החתונות הנערכות כיום:

 

כשלו"ז האירוע משתנה: החתונה ההפוכה

מה דעתכם ללכת הפוך על הפוך? אחד הטרנדים השלטים כיום הוא טרנד החתונה ההפוכה. באירוע חתונה שכזה מקבלים גם אתם וגם האורחים את כל החוויה בשלמותה, אך בסדר שונה. מה זה אומר? כידוע, באירועי החתונה המוכרים, מגיעים האורחים אל אולם אירועים במרכז, נהנים משלב קבלת הפנים, טקס החופה, ארוחה מרכזית ולאחר מכן מריקודים משותפים. מה קורה בחתונה ההפוכה? כל האורחים המוזמנים אל אולם אירועים בתל אביב בכדי לחגוג אתכם, נהנים מהארוחה המרכזית כבר עם הגעתם! מנות הפתיחה משודכות למנות העיקריות, כל האורחים אוכלים ושבעים ומיד לאחר מכן מתחילה החופה. בזמן שנותר? רוקדים ושמחים!

 

אהבה לאור היום: חתונת שישי צהריים

אם הייתם בטוחים שאור הירח והכוכבים הם הרומנטים ביותר, כדאי שתחשבו שוב. המון זוגות בוחרים להפוך לבעל ואישה דווקא באור היום בחתונות הצהריים של יום שישי. גני אירועים בתל אביב פותחים שעריהם לזוגות האוהבים שבוחרים להתחבק ולהתנשק עם כל האורחים בסוף השבוע, בשעת צהריים מוקדמת. מה יוצא לכם מאירוע שכזה? לא מעט! אור פוטוגני בחסות אור השמש, אורחים בלבוש קז'ואל קליל יותר, ילדים שלא עייפים כעבור שעה ובעיקר סוף שבוע שלם של אהבה שכולו רק שלכם!

 

כל אורח שמח בחלקו: החתונה המפוצלת

חתונה בתל אביב לא חייבת להתחיל ולהסתיים עם אותם האורחים, אלא ליהפך: דרך נוספת לחגוג את האירוע שלכם היא בפורמט החתונה המפוצלת. המון זוגות בוחרים לתחום את אירוע האהבה שלהם לשני חלקים שונים: החלק הרשמי והחלק המסיבתי. אל שלב קבלת הפנים והחופה מזמינים אך ורק את בני המשפחה והחברים הקרובים, ושעה מאוחר יותר אל רחבת הריקודים מזמינים את כל האורחים לחגוג את האהבה הגדולה. ישנם גם הזוגות שבוחרים לעשות זאת בדיוק ליהפך, ואת שלב רחבת הריקודים להפוך לאינטימי יותר ומסיבתי יותר רק עם החברים הטובים.

 

האירוע שלכם הוא לגמרי אתם: חתונות הקונספט

בעוד תוכלו להשתלב בתוך גן אירועים במרכז ולהתאים את עצמכם אליו, הרי שתוכלו להתאים את האירוע אליכם. אירועי הקונספט עומדים כבר כמה שנים בראש וזוגות רבים בוחרים לחגוג את האירוע האהבה שלהם עם קונספט נבחר.
על מה בדיוק מדובר? כל שנדרש מכם הוא לבחור קונספט לאירוע ומעצב מוכשר ויצירתי. מכאן והלאה? הכל בידיים שלו! הקונספט הנבחר יכול להיות ענף ספורט, סרט מהקולנוע, להקה אהובה או מטבח שאהוב עליכם. כל האירוע יעוצב ויקושט על בסיס אלמנטים בעלי זיקה לקונספט וכך האירוע יהיה אירוע שבו ניתן לזהות אתכם בכל פינה.