וואטס אפ

השקעה כספית בחתונת קונספט – כדאית או מיותרת?

האהבה הגדולה שלכם לא עולה לכם דבר, והיא מבוססת בעיקר על נתינה והכלה הדדית. עם זאת, חגיגת האהבה צפויה לעלות לכם לא מעט.

האהבה הגדולה שלכם לא עולה לכם דבר, והיא מבוססת בעיקר על נתינה והכלה הדדית. עם זאת, חגיגת האהבה הגדולה שלכם דווקא צפויה לעלות לכם כסף, ולא מעט. יש לכם תקציב לאירוע? כעת הגיע הזמן להבין האם כדאי להקדיש חלק ממנו לאירוע קונספט.

יותר ויותר זוגות רוצים לחגוג אירוע מיוחד, כאשר לא אחת הדרך היא יצירת קונספט לאירוע: מחתונת קונספט של קבוצת כדורגל, אומנות מודרנית ועד קונספט של אמני הפופ הגדולים. האם כדאי להשקיע כסף באירוע קונספט?

 

אם יש לכם רעיון לקונספט – לכו עליו

כל עוד יש לכם קונספט ברור שתרצו לחגוג לפיו, יהיה לכם כדאי ללכת אחרי החלום שלכם. עם זאת, במידה ואתם מחפשים קונספט בצורה מאולצת ופחות אורגנית, יהיה כדאי לוותר. אירועי הקונספט הם לרוב תוצר של תחביב מיוחד, עולם תוכן מסקרן וכיוצא בזה. אם אתם חובבים מושבעים של דיסני, של להקה מסוימת או של המטבח האיטלקי, יהיה כדאי לבחור באירוע קונספט. במידה ואין באמת אלמנט ייחודי המזוהה אתכם ואתם מחפשים את הקונספט "בכוח", ההשקעה הכספית לא מומלצת.

 

אולם

עיצוב בסיסי מאולם האירועים יכול להספיק?

חתונת קונספט הנחגגת עם אולם אירועים בתל אביב, היא חתונה סופר-מעוצבת. זו הסיבה שרבים מעוניינים לחגוג דווקא אירוע שכזה. חשוב שגם אתם תדעו, כי מתחם האירועים מעניק לכם חבילת עיצוב בסיסית שהמון פעמים דווקא מספיקה. אירועי קונספט, בהתאם למידת ההשקעה שלכם, יכולים להגיע לעלות של עשרות ולפעמים מאות אלפי שקלים. העיצוב הבסיסי לעומת זאת הכלול בתוך הדיל שלכם, לא מצריך מכם לשלם תוספות. המלצה אליכם? בקשו להתרשם מתמונות מאירועים בהם העיצוב היה בסיסי, ורק לאחר מכן קבלו החלטה.

 

החתונה שלכם יכולה להיות מיוחדת גם בלי קונספט

אם המוטיבציה שלכם היא לחגוג אירוע קונספט רק בכדי להבטיח אירוע מיוחד יותר, דעו כי תוכלו לחגוג אירוע מיוחד גם בלי קונספט נבחר. החתונה שלכם יכולה להיות חתונת השנה גם ללא מוטיבים של קונספט אחיד. אלו מכם שרוצים לעצב את האירוע אך בעלויות צנועות יותר, יוכלו לעבוד בצמוד למעצב אירועים. עיצוב עם מעצב לרוב מתרחק מקונספט, ויותר מתמקד בעיצובי פרחים בקבלת הפנים, בחופה ועל שולחנות האורחים.

 

רוצים בכל זאת קונספט?

אם אתם מעוניינים בקונספט בכל זאת, דעו מהן ההוצאות הצפויות לכם:

 

שכר עבור המעצב – 10,000-30,000 ש"ח

רכישת אלמנטים המזוהים עם הקונספט – 500-10,000 ש"ח

רכישת מזכרות על בסיס הקונספט – 500-5000 ש"ח