וואטס אפ

הזמנה דיגטלית לאירוע – הזמנה מודרנית וחסכונית

מתי בפעם האחרונה שלחתם פקס ללקוח שלכם? כנראה שלפני המון זמן. הדוגמא הזו רק נועדה לשקף בפניכם עד כמה אתם נצמדים לקצב התפתחות הטכנולוגיה, ועד כמה אתם נמנעים מלעשות שימוש באמצעים ישנים יותר.

מתי בפעם האחרונה שלחתם פקס ללקוח שלכם? כנראה שלפני המון זמן. הדוגמא הזו רק נועדה לשקף בפניכם עד כמה אתם נצמדים לקצב התפתחות הטכנולוגיה, ועד כמה אתם נמנעים מלעשות שימוש באמצעים ישנים יותר.

 

כעת, כשאתם מאורסים וסופרים את הזמן לאחור לקראת האירוע הגדול שלכם עם אולם אירועים במרכז, אתם יכולים להתחיל לחשוב גם על שליחת ההזמנות לאורחים. רגע לפני שגם אתם מכניסים הזמנות לתוך מעטפה ושולחים אותן בדואר – למה שלא תעשו שימוש בדרכים מודרניות יותר?

 

כמה יעלה לכם לשלוח לאורחים הזמנה בדואר?

שליחת הזמנות בדואר לא רק מסתמנות כמיושנות יותר ועדכניות פחות, אלא שהן גם יעלו לכם כסף. כידוע, כל אירוע מתחיל עם הגדרת תקציב, מה שאומר שתצטרכו להקדיש חלק מהתקציב שלכם גם להדפסת ההזמנות ושליחת ההזמנות. מחיר ההזמנות שלכם יושפע מכמה פרמטרים:

  • השכר עבור המעצב הגרפי
  • עלות הדפסת ההזמנות
  • רכישת מעטפות
  • שליחת ההזמנות בדואר

ככל שהאירוע שלכם גדול יותר, כך עולה הסבירות כי תצטרכו תקציב גבוה יותר. הזמנה יכולה לעלות לכם 5 שקלים, אך היא יכולה לעלות בקלות גם כ-15 שקלים להזמנה בודדת. כך, ההוצאה שלכם עבור ההזמנות יכולה להגיע בקלות למאות ואלפי שקלים שתוכלו לחסוך.

 

הזמנה דיגיטלית – שלל אמצעים, אפס עלויות

אז איך מזמינים את האורחים שלכם בדרך דיגיטלית?

  • הזמנה המתפרסמת בקבוצה סגורה בפייסבוק
  • שליחת ההזמנה בקבוצה בווצאפ
  • שליחת ההזמנה במייל
  • שליחת ההזמנה כהודעת SMS עם אישורי הגעה

שימו לב כי ההוצאה היחידה שיש לכם היא עם עיצוב בסיסי להזמנה. אלו מכם שירצו להשקיע בעיצוב הזמנה עם מעצב גרפי, יוכלו לעשות זאת. במידה ותעצבו את ההזמנה לבדכם, הרי ששליחת ההזמנה באופן זה לא עולה לכם שקל!

 

מתי כדאי שלא לשלוח הזמנה דיגיטלית לאורחים?

במידה וקהל האורחים שלכם כולל גם המון אורחים מבוגרים שעושים פחות שימוש ביישומים דיגיטלים, יהיה כדאי בכל זאת לשלוח את ההזמנות בצורתן המסורתית. עליכם להתחשב בכל אורח ואורח, כך שבמקרים מסוימים יהיה כדאי להדפיס הזמנה במיוחד לטובת הקהל המבוגר יותר.

 

אז באיזה שלב שולחים לאורחים את ההזמנה לאירוע?

נהוג לשלוח את ההזמנות לאורחים כחודש וחצי לפני האירוע. במידה ואתם מתחתנים באירוע קיץ, יהיה כדאי ליידע את האורחים בדבר תאריך האירוע הנבחר אפילו קודם – זאת מאחר ומדובר על עונת האירועים החמה. פרסום תאריך האירוע בשלב מוקדם מאפשר לאורחים שלכם לשמור את התאריך, וכך להבטיח כי הם לא יתחייבו לאירוע אחר, יצאו לחופשה וכן הלאה.