וואטס אפ

באירוע קוקטייל או במסיבת חתונה – חשיבותו של הדיג'י

אמנם אתם חשים תחושת הקלה משמעותית לאחר שסגרתם תאריך עם מתחם האירועים שלכם, אך מאותו רגע אתם צריכים להתחיל ולבנות את רשימת הספקים לאירוע.

אמנם אתם חשים תחושת הקלה משמעותית לאחר שסגרתם תאריך עם מתחם האירועים שלכם, אך מאותו רגע אתם צריכים להתחיל ולבנות את רשימת הספקים לאירוע. סביר כי תקבלו המלצות מבני המשפחה, מחברים ואפילו מקולגות שהתחתנו רק לא מזמן.

 

איך שלא יהיה, עליכם לזכור לאורך כל הדרך כי אם יש ספק אחד ספציפי שכדאי מאד להשקיע בו (אף יותר מהספקים האחרים), הוא הדיג'יי באירוע שלכם. גם אם אתם חוגגים חתונת בוטיק עם כמות קטנה של מוזמנים וגם אם החתונה שלכם היא מסיבת חתונה עם מאות אורחים – החשיבות של הדיג'י עליונה.

 

זוכרים איך בחרתם מתחם אירועים? כך תבחרו את הדיג'יי

אז תקליטן לחתונה? ממש באותה הדרך בה בחרתם את מתחם האירועים בו תתחתנו: במידה ותרצו לעבור את מסע החיפוש לבדכם, הרי שתצטרכו להיצמד לכללים הבאים:

  • לקטו המלצות בפורומים של מתחתנים על תקליטנים
  • בקרו באתרי הבית והתרשמו מכל התקליטנים השונים
  • ערכו שיחת היכרות טלפונית איתם
  • קבעו פגישת היכרות עם שלושה תקליטנים נבחרים
  • לבסוף: בחרו את זה שהתאים לכם גם מקצועית וגם כלכלית

אנו ממליצים בחום לבחור בתקליטן שמעודד שיתוף פעולה מלא ביניכם, כך שיהיה מקום גם לבקשות ספציפיות שלכם לאורך האירוע.

 

קבלת פנים, חופה ורחבה מרכזית – באחריות הדיג'יי

התקליטן באירוע מלווה אתכם בכל רגע באירוע, בדגש על הרגע המרגש ביותר: טקס החופה. המחשבה כי תפקידו של הדיג'י הוא בסך הכל להריץ שירים, אינה נכונה. על הדיג'י להיות מדויק, להכניס אתכם בתזמון מושלם אל החופה עם השיר שלכם, לדייק ברגע בו הוא צריך לשים את השיר המתאים מיד עם שבירת הכוס ובעיקר להרקיד אתכם עם כל האורחים שלכם על הרחבה הגדולה.

 

הדיג'יי שלכם עובד לאורך כל האירוע, והנטייה לחשוב כי הוא מכין רשימות השמעה עוד טרם ההגעה אל האירוע, אינה נכונה. בכל שלב ושלב באירוע הוא קורא את הקהל, מנסה להבין איך הוא מגיב לשירים מסוימים ובהתאם מכין את השיר הבא שיקפיץ את הרחבה שלכם.

 

קבלו מאיתנו המלצות על תקליטנים מומלצים

אנו שמחים לשתף אתכם בהמלצות על נותני השירות הטובים ביותר, כולל תקליטנים שונים שעבדנו איתם ושאנו מכירים את טיב עבודתם. אנו שמחים ללוות אתכם לאורך כל ארגון האירוע שלכם, כך שבכל שלב תוכלו ללקט מאיתנו המלצות, להתייעץ איתנו ולבקש את חוות הדעת המקצועית שלנו.