window.dataLayer = window.dataLayer || []; function gtag(){dataLayer.push(arguments);} gtag('js', new Date()); gtag('config', 'AW-16518839325'); gtag('event', 'conversion', { 'send_to': 'AW-16518839325/3aO0CMKAyKQZEJ345cQ9', 'value': 1.0, 'currency': 'ILS' });
וואטס אפ

איך עורכים רשימת מוזמנים בחתונה קטנה?

ענף החתונות הינו ענף שלא מפסיק להתחדש, להשתדרג ולהפתיע. חלק בלתי נפרד מההתחדשות המאפיינת את הענף הזה הוא השינויים והפורמטים השונים המוצעים לחגיגת האירוע. כך לדוגמא, האירועים הגדולים אל מול האירועים הקטנים. עד לא מזמן התפיסה הייתה כי חתונה ללא כמות מוזמנים גדולה נחשבת כחתונה לא שמחה. כיום? המגמה היא לדבוק כמה שיותר בחתונות קטנות המוכרות גם בשם "חתונות הבוטיק". גם אתם החלטתם לערוך חתונה קטנה? כך תערכו את רשימת המוזמנים:

 

היתרונות הבולטים של החתונה הקטנה

ראשית, מדוע גם לכם כדאי לחגוג חתונה קטנה? מעבר לכך שמדובר על טרנד לוהט כיום בענף החתונות, הרי שחתונות הבוטיק מגלמות בתוכן לא מעט יתרונות: ראשית, היתרון הכלכלי. בעת שאתם חוגגים עם מספר אורחים קטן יותר, כך עלות האירוע נמוכה יותר, זאת מאחר והאירוע מתומחר בין היתר על פי מספר האורחים שלכם. כמו כן, בעת שאתם חוגגים עם מספר קטן יחסית של אורחים, אתם בהכרח חוגגים עם האנשים הקרובים אליכם ביותר, כך שהאירוע שלכם מקבל גוון אינטימי וקרוב יותר.

 

כשאתם חוגגים עם מספר אורחים קטן אתם זוכים בלא מעט יתרונות: ראשית, האירוע זול יותר מאחר ואתם משלמים על פחות מנות באירוע. שנית, אתם מכירים את כל האורחים שלכם וכך אכן מדובר על אירוע אהבה, ובנוסף, מאחר והאירוע קטן אתם מספיקים להעניק תשומת לב ראויה והולמת לכל האורחים שלכם.

 

הצעד הראשון: ערכו רשימת מוזמנים גדולה

אז איך עורכים רשימת מוזמנים עבור החתונה? הטיפ הראשון הוא לערוך רשימת מוזמנים רגילה שהינה בגדר טיוטה. המטרה היא להבין כמה אורחים אתם מעוניינים להזמין בלי קשר לגודל האירוע. באופן זה, משתקפת בפניכם כמות האורחים ומספר המכרים שלכם. בעוד ישנם הזוגות שיגיעו למספר קטן של אורחים בכל מקרה, גם ישנם הזוגות המגלים כי יש להם מאות מכרים כך שחגיגת חתונה קטנה לא תמיד אפשרית או מומלצת.

 

הצעד השני: סננו את הרשימה על פי מעגלי הקירבה

אחרי שערכתם את הטיוטה הראשונית וגיליתם כמה מכרים יש סביבכם שהייתם רוצים לחגוג איתם, עליכם להתחיל לפעול לטובת צמצום הרשימה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על פי מעגלי הקירבה. המשמעות היא שלא מומלץ לכם להשמיט מהרשימה את האורחים שהייתם יכולים לוותר עליהם באירוע שלכם, אלא בדיוק להפך: סמנו את האורחים שכן הייתם רוצים להזמין. באופן זה אתם מסמנים את האורחים הפוטנציאליים וכך מגלים האם החתונה הינה רלוונטית לכם.

 

הורידו, הוסיפו: נצמדים אל מספר האורחים שהגדרתם

חתונה קטנה נחשבת כחתונה עם מספר אורחים מצומצם יחסית – בין 150 אורחים ל-300 אורחים. אחרי שגיבשתם רשימת מוזמנים וקיבלתם מספר משוער של אורחים, תוכלו לעצב את הרשימה: הורידו אורחים במידה וחרגתם מהמספר שהצבתם לעצמכם, או שתוסיפו אורחים במקרים בהם הצבתם לעצמכם מספר מקסימלי של אורחים שלא הגעתם אליו. ההמלצה החמה ביותר היא לא להוסיף לרשימה שלכם מוזמנים רק כי אתם רוצים להגיע למספר מסוים של אורחים, אלא להזמין אך ורק את המגעל הקרוב אליכם ביותר של בני משפחה וחברים, שכן זו מטרת העל של חגיגת חתונה קטנה.