וואטס אפ

אחת ולתמיד: מדוע האוכל באירוע כל כך חשוב?

אולי עד לפני כמה שנים מטרת האוכל הייתה הישרדות בלבד, אך כיום ברור כשמש כי אוכלים גם כשלא ממש רעבים. הסיבה? האוכל מתקשר עם חגיגיות, שמחה וחוויה גדולה. גם בעת שאתם חוגגים אירועים – מבר מצווה ועד חתונה, האוכל הינו מוטיב מרכזי שחשוב להשקיע בו. הגיע הזמן להבין אחת ולתמיד: מדוע האוכל כל כך חשוב באירוע שלכם?

 

אלמנט מרכזי שמלווה את כל האירוע:

מעטים האלמנטים באירוע שלכם שאפשר להגדיר אותם ככאלו הנוכחים בכל שלב באירוע. אם ניקח לדוגמא אירוע כמו חתונה, הרי שהוא מחולק לכמה חלקים שיש להם מסגרת זמן קצובה: שלב קבלת הפנים הנמשך כשעה וחצי לערך, שלב החופה הנערך כחצי שעה ולאחר מכן שלב רחבת הריקודים הממשיך את החגיגה. לכל חלק באירוע יש את המקום שלו ואת הזמן שלו, אך האוכל נמצא שם תמיד ובכל שלב. מאחר ומדובר על מוטיב החוזר על עצמו לאורך כל האירוע במטרה לשמח את האורחים, חשוב להשקיע בו.

 

האוכל לא רק כאוכל – אלא גם כתפאורת האירוע:

מעבר לכך שהמטרה הראשונה היא להשביע את האורחים והמטרה השניה היא להעניק להם חוויה גדולה של טעם, הרי שחשוב לזכור שהאוכל מייצר גם חזות מרהיבה. בעידן בו ישנם פרופילים שלמים באינסטגרם המוקדשים למנות פוטוגניות, ברור כי האוכל הינו גם אלמנט אסתטי שתורם רבות לאירוע שלכם, מרגש את האורחים ויוצר שיח קולח והתלהבות שפשוט לא נגמרת. בעת שאתם משקיעים בקייטרינג איכותי או עם דוכני מזון לאירועים, אתם יכולים להיות שקטים כי האוכל באירוע יוסיף גם צבע לאירוע ויתרום לתפאורה הכוללת.

 

אוכל טעים עושה את האורחים שלכם שמחים יותר:

כמארחים באירוע, המטרה הגדולה ביותר היא לשמח את האורחים שלכם. מדובר על המעגל הקרוב אליכם – חברים ובני משפחה, כך שחיוך על הפנים של כל אחד מהאורחים יכתיר עבורכם את האירוע כהצלחה. אין כל ספק כי אוכל מייצר חוויה, ובעת שתדאגו לחוויה קולינארית משובחת, אתם כבר מעלים את הסיכויים להצלחת האירוע שלכם. מאחר ומדובר על מוטיב הנמצא בכל שלב ושלב באירוע, חשוב מאד להשקיע גם במנות הפתיחה, גם במנות העיקריות וגם בקינוחים המתוקים שחותמים את הסוף המתוק לאורחים היקרים לכם.

 

ומה לדעתכם האורחים זוכרים בסופו של דבר?

השאלה הגדולה היא מדוע האוכל כל כך חשוב באירוע שלכם, זוכרים? בסופו של כל אירוע ידברו האורחים בעיקר על דבר אחד: האוכל. בתרבות הישראלית האוכל הינו משמעותי, תוך שאפשר לומר בביטחון כי הישראלים אוהבים מאד לאכול. חוויה קולינארית משובחת תיצור שיח מפרגן ונרגש, ואילו אוכל ברמה נמוכה ישפיע על החוויה הכוללת של האורחים, מה שעלול לגרום לשביעות רצון נמוכה מאד מהאירוע. כל שנותר לאחל לכם ולאורחים? בתיאבון!